Het beheren van dossiers, de realisatie van factuurscanning, workflow automatisering en geavanceerde documentgeneratie, ofgewoon effectief samenwerken aan documenten, de net geïntroduceerde versie 4.1 van O3Spaces Workplace biedt organisatieswederom meer mogelijkheden en meer vrijheid.
O3Spaces Workplace 4.1 is Collaborative ECM: uitgebreid documentbeheer, samenwerken en workflow management. Workplace 4.1is de ideale oplossing om ‘het nieuwe werken’ te faciliteren. O3Spaces biedt een zaaksysteem, dossiers en documentoplossingenzoals factuurscanning en contractbeheer in een modern en gebruiksvriendelijk systeem. Geheel afgestemd op de wensen vanuit deorganisatie en volledig geïntegreerd in de bestaande IT infrastructuur kunnen specifieke modulaire oplossingen worden toegevoegd.“De mogelijkheid om onze oplossingen naadloos te integreren in de bestaande IT infrastructuur van de klant is de sleutel tot eensnelle ROI. Met onze op Open Standaarden gebaseerde API’s kunnen we daarnaast snel en effectief ‘composite contentapplications’ creëren met applicaties zoals sugarCRM, Salesforce, Drupal, WordPress ,SAP, Microsoft Dynamics, Google Apps ofZimbra. Hierdoor worden eerdere software investeringen niet te niet gedaan, maar wordt hun reikwijdte juist vergroot.”, aldusO3Spaces directeur Rob Mentink.
O3Spaces Workplace 4.1 is beschikbaar in drie commerciële varianten. De Workgroup Editie is een out-of-the-box oplossing voordocumentbeheer en samenwerken voor het MKB, afdelingen, en werkgroepen. De Enterprise Editie is de uitgebreide ECM oplossingvoor klanten die een moderne flexibele oplossing zoeken voor documentbeheer en de effectieve ondersteuning van processen.Bovengenoemde edities zijn beschikbaar als software die op uw eigen servers geïnstalleerd wordt. De O3Spaces Cloud Editie biedthet volledige spectrum aan functionaliteit van de Workgroup en Enterprise Edities als een Software as a Service (SaaS) oplossing.