Microsoft Dynamics CRM 2013 staat algemeen bekend om haar vermogen om frontofficeproductiviteit en efficiëntie voor organisaties te verbeteren. Er zijn een aantal manieren waarop Microsoft Dynamics CRM 2013 organisaties helpt om tijd te besparen en sneller te werken. Sommige van deze functies worden gemakkelijk over het hoofd gezien, hoewel ze voor aanzienlijke tijdwinst zorgen.
Onderstaand volgt een samenvatting van 5 manieren waarop Microsoft Dynamics CRM 2013 bedrijven helpt om sneller te werken:
Verbeterde gebruikerservaring
De nieuwe lay-out van Microsoft Dynamics CRM 2013 geeft gebruikers toegang tot verschillende delen van de applicatie zonder hun werk te hoeven onderbreken.
Snel te creëren tabbladfunctie
Middels die tabbladfunctie van Microsoft Dynamics CRM 2013 zijn gebruikers in staat snel een aantal verschillende documenten te maken, zoals contactpersonen, activiteiten en de campagnereacties vanuit elk punt in de applicatie.
Taakplanning en activiteitgeschiedenis
Een kerntaak van Microsoft Dynamics CRM 2013 om taken te kunnen plannen en een gestructureerde geschiedenis van activiteiten bij te houden tussen gebruikers en klanten
Betere marketingcampagnebeheer
Campagnemanagement via Microsoft Dynamics CRM 2013 bespaart bedrijven tijd door hen te helpen zich te richten op hun inspanningen van campagnes die de beste resultaten opleveren.
Integratiegemak
Microsoft Dynamics CRM 2013 is gebouwd middels moderne, open technologie die het gemakkelijk maakt uit te breiden en te integreren met andere applicaties, zodat gebruikers de functionaliteit van hun CRM systeem kunnen verbreden.