Selecteer een pagina

Bickford’s Group of Companies, dat bestaat uit Bickford Australië en zusterorganisatie Vok Beverages, is bezig haar verkoopactiviteiten te veranderen met de StayinFront EdgeCG SaaS (software-as-a-service) CRM en analyseoplossing voor consumptiegoederenbedrijven en StayinFront TouchCG voor mobiele apparaten.

De verkoopinspanningen van Bickford werden namelijk beperkt door de beperkingen van haar bestaande CRM toepassing en veroudering van de Windows mobiele apparaten. Deze aanpassing vereiste een verhuizing naar de nieuwste mobiliteit apparaten voor het verkopen van hoge kwaliteit in de winkel.

Chris Illman, Group Marketing Manager bij Bickford gaf te kennen dat Bickford’s Group of Companies onafhankelijk blijft, en in staat is mondiale organisaties te beconcurreren die resourcerijk zijn. Met de deskundigheid van StayinFront binnen de FMCG sector en de bewezen tools, zullen de verbeteringen van de informatiestromen de organisatie in staat stellen betere besluitvormingsprocessen te bewerkstelligen.

Kerrie-Anne Turner, APAC Vicepresident en Managing Director Australië bij StayinFront gaf aan dat aan de hand van de vereisten van haar klanten zoals Bickford/ Vok het duidelijk is dat de FMCG sectortechnologie snelle evolutie vereist. In slechts enkele jaren zijn verkoopteams overgestapt van papier-gebaseerde systemen naar CRM iteraties.

StayinFront biedt snelle en betrouwbare SaaS-gebaseerde implementatie. Bickford’s Group of Companies zal profiteren van een lagere TCO met de schaalbare StayinFront EdgeCG oplossing.

Bickford’s/Vok profiteert ook van betere efficiëntie bij de orderverwerking met automatische turn-in orders uit het veld en bij het verzenden via XML en e-mail.