Tribal Internet Solutions presenteerde recentelijk de kennisbank module: software die (helpdesk)medewerkers helpt bij het snel en accuraat verzamelen en oproepen van informatie. Deze module vervangt de papierstromen en grote archieven gevuld met mappen, die veel bedrijven nog steeds nodig hebben voor het verzamelen en ordenen van informatie. Zo wordt de bedrijfsinformatie breder en beter toegankelijk gemaakt. De gegevens worden centraal opgeslagen en zijn eenvoudig overal in het bedrijf op te roepen en te doorzoeken.
Tribal ontwierp recentelijk de module speciaal voor Waterweg Wonen, de grootste woningcorporatie van Vlaardingen. Daar implementeerde Tribal recentelijk zijn T-site content management systeem en ontwikkelde aan de hand van de eisen en wensen van de klant een database voor uitgebreide informatie, die niet geschikt is om integraal op het intranet te zetten.
“We zijn erg gelukkig met deze aanvulling”, aldus Esther Witkamp van Waterweg Wonen. “Onze medewerkers van het Woonpunt hebben nu via een Google-achtige interne zoekmachine snel de informatie die ze nodig hebben. Zij zijn er dan ook erg tevreden mee. Net als de klanten, die minder lang in de wacht staan en meestal binnen één gesprek met één persoon weten waar ze aan toe zijn.