Kortgeleden maakte InsideView, Inc. bekend dat de tien grootste softwarebedrijven in de Verenigde Staten gebruikmaken van het InsideView CRM Intelligence Platform(TM) in hun verkoop- en marketingorganisaties. De lijst is uitgegeven door Forbes en omvat softwarebedrijven die gevestigd zijn in de Verenigde Staten en waarin onder meer zijn opgenomen Microsoft, Oracle, Symantec, VMware, CA technologieën, Adobe Systems, Intuit, Fiserv, Citrix Systems en Salesforce.com.
InsideView is alom geïmplementeerd in de technologische industrie, vooral in bedrijven met belangrijke verkoop- en marketingteams en complexere verkoopcycli. Technologiebedrijven zijn vaak de eerste bedrijven die nieuwe strategieën en oplossingen implementeren. Daarom is het geen verrassing dat zij opzoek zijn naar oplossingen zoals InsideView voor het bieden van de gegevens, inzichts- en professionele connecties die ze nodig hebben voor het aantrekken van meerder klanten, het sluiten van meerdere overeenkomsten en het behouden van bestaande rekeningen, evenals de groei van deze bewerkstelligen.
InsideView biedt haar CRM Intelligence Platform(TM) aan met een verscheidenheid van configuraties met inbegrip van single-userlicenties- en globale bedrijfsteamlicentiestructuren. Niet elk bedrijf dat is opgenomen in de lijst van Forbes maakt gebruik van een bedrijfslicentie van InsideView. Bedrijven die InsideView in hun marketing- en salesdepartementen hebben geïmplementeerd zien de meeste voordelen voor lead-to-opportunity conversie, verkochte hoeveelheden en hun gemiddelde handelsomvang.