Door de enorme informatiegroei neemt het aantal informatiesystemen binnen organisaties toe. Hierdoor moeten medewerkers langer zoeken om informatie te vinden die in veel gevallen onjuist en niet accuraat is. Om dit probleem op te lossen en organisaties de mogelijkheid te geven om ontstane verplichtingen op het gebied van externe wet- en regelgeving te verantwoorden, heeft Techxx op basis van Microsoft SharePoint Server technologie een totaaloplossing ontwikkeld: KlantVenster. Migratie naar één systeem is hierdoor niet meer nodig.
De ervaringen van Techxx met meer dan 50.000 SharePoint gebruikers in specifieke branches als woningcorporaties, GGZ-instellingen, onderwijsinstellingen, ziekenhuizen, V&V-instellingen en gemeenten hebben aan het ontstaan van KlantVenster bijgedragen. KlantVenster biedt organisaties te allen tijde een overzicht van alle benodigde informatie van een klant, huurder, patiënt, cliënt of leerling. Door koppelingen tussen SharePoint Portal Server en ERP- en andere back-office systemen van een organisatie, ontsluit KlantVenster de benodigde informatie en plaatst deze in de juiste context.
“KlantVenster combineert data uit uw bestaande informatiesystemen zoals SAP, BIS, Oracle en Microsoft Office met data uit SAAS applicaties zoals Google Earth, POINT, QuestManager en andere webservices, zodat u altijd het juiste venster heeft op de voor u relevante data,” aldus Nick Kerklaan, directeur bestuurder Techxx.
KlantVenster bevat een groot aantal modules die, afhankelijk van de behoefte van de organisatie, kunnen worden ingezet. KlantVenster is reeds beschikbaar voor woningcorporaties, zorginstellingen, GGZ-instellingen en scholen, maar is voor elke organisatie specifiek in te richten.
Bron: Techxx