Swiftpage, leverancier van geïntegreerde marketing- en CRM software, kondigde de eerste details van de Act! Cloud, een newmarketing , verkoop en interactie management platform aan. Dit software wordt uitsluitend aangeboden als abonnement-gebaseerde software – as-a – service (SaaS ), met algemene beschikbaarheid in Noord-Amerika, gepland voor het tweede kwartaal van 2014. Beschikbaarheid in andere regio’s is gepland voor later in het jaar. Kernfunctionaliteiten gepland voor het basisabonnement van Act! Cloud zijn:
- Uitgebreide contactgegevensimport: gebruikers kunnen hun contacten versterken met de Act! Cloud uit een toenemend aantal toonaangevende online diensten
- Timemanagement: Act! Cloud zorgt ervoor dat gebruikers prioriteiten kunnen stellen, volgenen actie ondernemen op wat het meest belangrijk is voor hen.
- Gedetailleerde interactiegeschiedenis: elke interactie, online, per telefoon of in persoon, kan gevolgd en gerefereerd worden naar een contactpersoonsinformatiepagina.
- Snelle groepcreatie: met de Act! Cloud kunnen gebruikers contacten toevoegen en verwijderen binnen groepen. Ook voor het zoeken naar specifieke criteria en het creëren van een nieuwe groep uit die resultaten .
- Voorgeprogrammeerde e-mail sjablonen: professionele e-mailmarketingcampagnes uitvoeren met Act! Cloud’s volledig aanpasbare, ingebouwde startersjablonen, ontworpen voor een breed scala van software.
- Intelligente e-maildistributie: zodra een e-maildistributie ontstaat voor een specifieke groep kunnen gebruikers de relevante gebruikersinformatie bijhouden.
- Intelligentopvolgen beheer: door middel van de Act! Cloud kunnen gebruikers weten welke mensen het best te volgen zijn.