Stork Technical Service (STS) laat haar personeelsdossiers digitaliseren door Hunite. Vanuit diverse locaties komen de dossiers samen bij Hunite waar ze worden gedigitaliseerd en gepubliceerd in de Hunite SaaS-oplossing. Hunite wordt gekoppeld aan SAP voor medewerkergegevens en automatische bepaling wie welk dossier mag inzien.
Vervolgens wordt Hunite meertalig beschikbaar gemaakt voor meer dan 3000 medewerkers; onder wie lijnmanagers en medewerkers van het HR Shared Service Center (SSC). Tenslotte wordt bij STS een scanoplossing geplaatst voor het classificeren en uploaden van nieuwe documenten. De inhoud wordt met behulp van OCR automatisch herkend en geïndexeerd zodat zoekopdrachten snel resultaat leveren.
Roderick Soesman, projectmanager STS : “Samenwerking in de uitvoering en aansturing van HR-activiteiten is één van onze optimalisatie doelstellingen. Het HR SSC vervult hierin een belangrijke rol. Digitale personeelsdossiers maken het mogelijk diensten en informatie centraal te beheren en uit te voeren. Ook kunnen de belangrijkste zaken eenvoudig toegankelijk worden gemaakt voor de decentrale organisatie onderdelen.”
Jenny Morrice, projectmanager Hunite: “Door duidelijke procedures met strakke controle momenten, wordt het traject in goede banen geleid. Door wekelijkse rapportages wordt STS op de hoogte gehouden van de locaties van dossiers en het aantal dossiers dat gedigitaliseerd is. Binnen een paar weken zijn de eerste personeelsdossiers zichtbaar in Hunite en bruikbaar voor het HR SSC.”