Soffront Software Inc., de SMB en onderneming CRM leider maakte bekend dat Sensys, Inc. de onderneming CRM van Soffront heeft geselecteerd om de verkopen en klantoperaties te verbeteren. Sensys gaat de CRM verkoop-, marketing- en projectmanagementmodules van Soffront gebruiken. Sensys is een industrie automatiseringssoftwarebedrijf dat ligt in Houston, Texas, Verenigde Staten.
Voordat Sensys besloot om voor Soffront CRM te kiezen, evalueerde het bedrijf ook andere CRM oplossingen waaronder Microsoft Dynamics, Maximizer, Zurmo, Salesforce.com, Sugar CRM, Oracle CRM en Sales Logix. Sensys koos voor Soffront CRM op basis van de robuuste mogelijkheden, de prijs, klantenservice en betrouwbaarheid.
Ahsan Iqbal, Marketinghoofd: “We zijn van plan om transparantie te brengen in onze verkoopprocessen. Bovendien heeft ons verkooppersoneel een betere manier nodig om hun leads en kansen te verwerken. Vanuit het managementperspectief hebben we een beter overzicht nodig van het gehele verkoopteam, gebaseerd op regio’s, klanten en industrieën. Vanuit het marketingperspectief moeten we plannen en campagnes opstarten om ons te richten op potentiële klanten en we moeten onze producten aantrekkelijk maken voor onze klanten en potentiële klanten. Aanvragen van klanten moeten tijdig op een efficiënte manier worden afgehandeld. In plaats van het in willekeurige volgorde afhandelen van al deze eisen, willen we transparantie en verantwoordelijkheid inbouwen op onze klantsupportafdeling. Projectafhandeling is een belangrijk gebied dat we moeten stroomlijnen door een goed portaal te gebruiken en daarin plannen te bedenken. We verwachten elke taak, toegewezen persoon en de benodigde afwerkingstijd vast te stellen in Soffront CRM.”