Sitecore, leverancier van .NET Web Content Management System (CMS)-software, heeft vandaag bekendgemaakt dat de ATP, de belangenvereniging voor het professionele herentennis, gaat investeren in nieuwe mobiel georiënteerde producten van Sitecore om de betrokkenheid van tennisfans en professionele tennissers wereldwijd te verbreden en verdiepen. Met behulp van Sitecore CMS past de ATP een succesvolle multichannel marketingstrategie toe en wordt de ontwikkeling en levering van rijke internetcontent en -ervaringen effectief beheerd met een klein team van contentbronnen, redacteuren en vertalers.
“Toen we twee jaar terug onderzoek deden naar CMS-oplossingen, stak Sitecore er met kop en schouders bovenuit vanwege zijn flexibele, schaalbare software waarmee we onze veelbezochte content op meerdere sites en in verschillende talen konden beheren”, zegt John Phillips, Senior Vice President Digital Marketing bij de ATP. “Ons digitale platform van Sitecore ondersteunt nog altijd naar tevredenheid de veranderende behoeften van de ATP nu we voor verschillende digitale kanalen tenniservaringen ontwikkelen. En met onze nieuwe mobiele webomgeving kunnen we het potentiële bereik van de ATP World Tour nu uitbreiden naar ruim één miljard mobiele internetgebruikers.”