Netcall, een toonaangevende klantbetrokkenheid softwareleverancier, heeft Serengeti Systems gekocht. Serengeti Systems is een leverancier van Onderneming Content Beheer (“ECM”) software voor de publieke sector in het Verenigd Koningkrijk.
Serengeti, die een suite van Document Klant Relatie Beheer oplossingen biedt, heeft een bewezen klantenbase van meer dan 40 publieke sector organisaties, waaronder de Universiteit van Cambridge, Trafford Council, Metropolitan Housing Partnership en Forestry Commission.
De integratie van de ECM product suite van Serengeti met de mogelijkheden van het Bedrijf Proces Beheer (“BPM”), intelligente afhandeling van contact en werkstroom optimalisering van Netcall, biedt interessante mogelijkheden voor klanten om hun productiviteit te verbeteren door processen te stroomlijnen, bedrijfscontinuïteit te verbeteren en klanten service excellentie te leveren.
Deze aankoop zal de bewezen waarde die klanten reeds kregen van de aanpak het geïntegreerde platform van Netcall, waarbij verminderde operationele kosten een snelle terugkeer van investering leveren, uitbreiden. Netcall is toegewijd aan het blijven investeren in het Verenigd Koninkrijk gebaseerde onderzoek van Serengeti Systems en de ontwikkeling om het platform en oplossingen te helpen om operationeel succes te leveren voor klanten.
Henrik Bang, CEO van Netcall, zei: “De combinatie van de ECM oplossingen van Serengeti tezamen met onze BPM en intelligente contact afhandelingportfolio biedt een overtuigend waardevoorstel voor onze klanten.”
Werner Neudecker, MD van Serengeti, voegde toe: “We zijn blij om een deel te worden van Netcall PLC aangezien dit significante mogelijkheden biedt om de ECM productenset van Serengeti uit te breiden in een bredere markt. Dit zowel bij het leveren van toegevoegde als aanvullende producten en diensten voor onze bestaande klanten.”