SDL de toonaangevende leverancier van Global Information Managementoplossingen, maakte onlangs bekend dat zijn Web Content Management Solutions Division een strategisch partnerschap is aangegaan met Netbiscuits, ’s werelds meest vooraanstaande publicatieplatform voor mobiele sites en apps.
Met dit partnerschap vergroot SDL zijn aanbod aan Multi-channel Mobile Marketingoplossingen en stelt zijn organisaties in staat hun klanten snel en eenvoudig een mobilevriendelijke en flexibele merkbeleving te bieden. De partnerschapsovereenkomst houdt in dat SDL licenties verkoopt voor het Netbiscuits-cloud-platform en dit naadloos integreert in SDL Tridion®, het toonaangevende Web Engagement Managementplatform. Netbiscuits en de SDL Web Content Management Solutions Division vormen een goede match qua oplossingen voor grote ondernemingen, mondiaal verspreidingsgebied en partnernetwerken.
Dankzij de integratie van de technologie van Netbiscuits in de unieke BluePrinting-functionaliteit van SDL Tridion kan content centraal worden beheerd en op verschillende websites en mobiele sites worden hergebruikt in verscheidene talen. In combinatie met het recent gelanceerde SmartTarget™, van SDL kunnen marketeers klanten een krachtige, gerichte ervaring bieden via het mobiele kanaal. Michael Neidhoefer, CEO van Netbiscuits vervolgt: “Netbiscuits stelt SDL-klanten in staat platformoverstijgende mobiele sites en apps te ontwikkelen en te publiceren en er geld mee te verdienen. Er komen elke dag nieuwe smartphones en tablets op de markt. Netbiscuits optimaliseert voor deze apparaten content als tekst, afbeeldingen en video. We hebben uitstekende contacten met de fabrikanten, zodat nieuwe mobiele apparaten direct worden toegevoegd aan onze database. Dankzij onze technologie verhogen marketeers op tweeërlei fronten de waarde van de investering die zij al hebben gedaan in het creëren van effectieve content: ze kunnen voor mobiele telefoons geoptimaliseerde sites produceren en deze vol zetten met aantrekkelijke apps.“