SDL is de de toonaangevende leverancier van Global Information Managementoplossingen. Recentelijk maken zij bekend dat zijn Web Content Management Solutions Division een strategisch partnerschap is aangegaan met ’s werelds meest vooraanstaande publicatieplatform voor mobiele sites en apps, Netbiscuit.
Met dit partnerschap wil SDL zijn aanbod aan Multi-channel Mobile Marketingoplossingen vergoten en zij stelt zijn organisaties in staat hun klanten snel en eenvoudig een mobilevriendelijke en flexibele merkbeleving te bieden. Dit samenwerkingband houdt in dat SDL licenties verkoopt voor het Netbiscuits-cloud-platform. Daarnaast dat dit naadloos wordt geïntrigeerd in het toonaangevende Web Engagement Managementplatform, SDL Tridon. Netbiscuits en de SDL Web Content Management Solutions Division vormen een goede match qua oplossingen voor grote ondernemingen, mondiaal verspreidingsgebied en partnernetwerken.
Dankzij de integratie van de technologie van Netbiscuits in de unieke BluePrinting-functionaliteit van SDL Tridion kan content centraal worden beheerd en op verschillende websites en mobiele sites worden hergebruikt in verscheidene talen. Met de combinatie van de onlangs gelanceerde SmartTarget van SDL kunnen marketeers klanten een krachtige gerichte ervaring bieden via het mobiel kanaal. Elek dag komen er nieuwe smartphones en tablets op de markt. Netbiscuits optimaliseert voor deze apparaten content als tekst, afbeeldingen en video.
Dankzij de nieuwe gebruikte technologie verhogen marketeers de op tweeërlei fronten de waarde van de investering die zij al hebben gedaan in het creëren van effectieve content: ze kunnen voor mobiele telefoons geoptimaliseerde sites produceren en deze vol zetten met aantrekkelijke apps.“