VinSolutions, de marktleider- en ontwikkelaar van internetgebaseerd klantrelatiemanagement (CRM) en internetleadbeheer (ILM) voor de automobielindustrie, en Xtime, de toonaangevende retentieoplossing voor autobouwers en service-afdelingen, hebben kortgeleden een nieuw partnerschap aangekondigd.
Dit partnerschap stelt dealers in staat een verbeterde CRM ervaring te bieden door gebruik te maken van het VinSolutions CRM platform en de Xtime retentieoplossing voor callcenters, service-adviseurs en zelfs verkopers om te voldoen aan elke klantbehoefte.
Brian Skutta, VP en GM van VinSolutions, gaf te kennen dat beheer van de levenscyclus steeds belangrijker wordt voor hedendaagse dealers, en door de integratie van VinSolutions CRM platform met de toonaangevende retentieoplossing van Xtime, trachten zij invulling te geven aan een belangrijke behoefte in de industrie. Voor de klanten van de dealer zal dit nieuwe partnerschap ze in staat stellen een end-to-end beeld te creëren van hun klanten.
Enkele voordelen van de samenwerking:
– Volledige betrokkenheid van de consument: Mogelijkheid tot het beheren van klantverkoop en service-interacties middels de VinSolutions CRM tool. Elke persoon in een dealerovereenkomst, van de verkooppersoon tot de receptioniste, kan de klanten helpen het contact maken met de dealer.
– Service heeft behoefte aan transparantie en conversie: Met Service Scheduling 7, de nieuwste versie van Xtime planningoplossing, kunnen dealers online servicepakketten zetten om consumenten te voorzien van dealer- en fabriekaanbevelingen.