Swiftpage heeft onlangs Saleslogix versie 8.1 gelanceerd met betere sociale en mobiele mogelijkheden. Een van de nieuwe functies van Saleslogix versie 8.1 is de Saleslogix Social Timeline waarmee gebruikers met Saleslogix versie 8.1 beschikken over een uniforme, visuele en actiegerichte tijdlijn van alle social media activiteiten. Iedere keer wanneer een bezoeker berichten plaatst of de gebruiker heeft getagd verschijnt er een icoon op de Social Timeline.
The Saleslogix Social Timeline is krachtig en simpel. Lorcan Malone, senior vicepresident en algemeen directeur van Saleslogix bij Swiftpage, gaf aan heel trots te zijn om als eerste bedrijf de Saleslogix Social Timeline aan te bieden.
De nieuwe functies van de Saleslogix Social Timeline zijn de nieuwe Social Profiles and Social Buzz interfaces die gebruikers in staat stellen om de bezoekers social media voorkeuren beter te begrijpen, evenals de interessante onderwerpen. Ook kunnen gebruikers betere interacties hebben en meer relevante online-inhoud.
Social Profiles van Saleslogix geeft snapshots weer van de meest gebruikte sociale media websites en activiteiten van elk contact. Gebruikers kunnen Social Profiles te allen tijde toevoegen, verwijderen of bewerken, waarbij zij de interface kunnen aanpassen aan de hand van hun behoeften.
Social Buzz van Saleslogix stelt gebruikers in de gelegenheid om interessante onderwerpen te identificeren op social mediakanalen. Gebruikers kunnen aangepaste werkbladen creëren in Social Buzz om specifieke onderwerpen te volgen.
Malone gaf aan dat Saleslogix altijd sociale CRM mogelijkheden had, maar met de Saleslogix versie 8.1 heeft Swiftpage een krachtige social CRM gelanceerd.