Selecteer een pagina

Salesforce.com heeft de overname van softwareleverancier Instranet aangekondigd. De laatste partij biedt kennismanagement technologie voor business to consumer call centers. Met deze overname wil Salesforce.com zijn portfolio van CRM Customer Service & Support oplossingen uitbreiden.
De technologie van Instranet combineert de context van de klant, zoals een product of geografie, aan een knowlegde base om op die manier een snelle keuze te maken voor de juiste oplossing en irrelevante zoekresultaten te verwijderen. Aangezien deze software gepatenteerd is en volgens Salesforce.com de oplossingen die het laatste bedrijf biedt aanvult, is Salesforce.com erg blij met de overname: “Ik wil graag het Instranet team welkom heten bij Salesforce.com”, aldus Marc Benioff, voorzitter en CEO van Salesforce.com, “We zijn erg blij dat we deze ongeëvenaarde technologie kunnen toevoegen aan onze software as a service oplossingen en Force.com platform. Niet alleen wordt ons aanbod van service en support oplossingen sterker en hun succes groter, onze groei op het gebied van customer service en support wordt ook steeds groter.”