Sage North America, leverancier van business management software en diensten voor meer dan drie miljoen klein en middelgrote bedrijven in de Verenigde Staten en Canada, heeft de lancering van de laatste versie van Sage Timberline Office aangekondigd. Deze uitgave bestaat uit key enhancements op gebieden als credit card management, die het makkelijk maken om binnen te komen en te reconciliëren van credit card betalingen en verklaringen; en workforce management met de aanbieding om 70 customizable human resources formaties te helpen met de in dienst neming, discipline, evaluaties enz.
De herfst editie van Sage Timberline Office improviseert systeem prestatie, die klanten de mogelijkheid om snel en gemakkelijk informatie en volledige taak toegang te bieden. Dit vermeerdert the veiligheid van installatie processen. The release is full of time and money saving features, including a server migration tool to help streamline hardware upgrades; an auto-file journal feature that shortens journal length and saves paper; and estimating line item attachments allowing users to attach files directly to database items. De uitgave is vol met tijd en geld besparing mogelijkheden, inclusief een server migration tool om streamline harware upgrades bij te staan; een auto-file journal mogelijkheid die journal lengtes en papier bespaart; en het schatten van line item attachments die gebruikers de mogelijkheid bieden om files direct aan de databade items te hechten. Efficiëntie en productiviteit, verhoogde snelheid en toegang tot een ingebouwde live chat link voor technische dienst integreren om een verbeterde klantervaring te leveren.
Sage’s constructie en real estate producten bevatten Sage Timberline
Office, Sage Timberline Enterprise, Sage Master Builder, en Sage
Peachtree software die industrieel op maat zijn om bedrijven te helpen met financiële optimalisatie en operationele prestaties.