Selecteer een pagina

OpenText Corporatie, de leverancier van onderneming content beheer (ECM) software bij uitstek, onthulde recentelijk de eerste cloud van de industrie die specifiek is ontworpen om onderneming informatie beheer (EIM) aan te pakken. OpenText Cloud is gericht op het leveren van alle OpenText software als cloud gebaseerde aanbiedingen naast de bestaande producten op locatie. OpenText Cloud biedt klanten tegenwoordig met toegang tot het EIM oplossingenportfolio van OpenText ongeacht de tijd of locatie. Het portfolio omvat meer dan 20 gebruiksklare applicaties en diensten.

Anders dan de meeste cloud verkopers die zich voornamelijk concentreren op het leveren van infrastructuur en applicaties in de cloud, biedt OpenText een complete reeks die de specifieke kennis en contextuele ondersteuning omvat voor de implementatie en onderhoud, beheer, toezicht, veiligheid, optimalisatie, upgrade en applicatiebeheer, waaronder dienstniveau overeenkomst op applicatie beschikbaarheid.

Mark J Barrenechea, CEO van OpenText, zei: “De OpenText Cloud is speciaal gebouwd voor EIM. De komende twee jaren zal alle OpenText software zowel op locatie als in onze cloud beschikbaar zijn. Met meer dan twee miljoen eindgebruikers en 21000 klanten die reeds in onze cloud zijn, boeken we goede vooruitgang.”

Tegenwoordig kunnen gebruikers over de gehele wereld rekenen op OpenText Cloud om miljarden transacties per jaar uit te voeren. OpenText Cloud, het enige speciaal gebouwde cloud milieu voor EIM dat EIM specifieke diensten en applicaties levert, bestaat uit de volgende vier hoofdcategorieën:

  • Infrastructuur Diensten: OpenText Infrastructuur Diensten bieden de infratructuur die de OpenText Cloud in werking stelt met zijn 10 data centra rond de wereld en de kern infrastructuur technologieën zoals opslag, netwerken, veiligheid, back-up, hoge beschikbaarheid, het virtueel maken, toezicht en de elastische rekenkracht. De datacentrum locaties omvatten Frankfurt, Hong Kong, Toronto, Austin (Texas), Slough (Verenigd Koninkrijk), Sydney, Tinton Falls (New Jersey), Ashburn (Virginia), Parijs en Tokyo.
  • Gehoste Diensten: OpenText Gehoste Diensten bestaan uit wereldwijde data centra die volledig beheerde, eind tot eind IT diensten leveren vanaf de implementatie tot het herstel van rampen. Door gebruik te maken van deze diensten, kunnen organisaties hun IT infrastructuur kosten verminderen en hun terugverdientijd versnellen door functionaliteiten en mogelijkheden sneller te implementeren. Ondersteund door wereldklasse dienstniveaus, verwijderen de gehoste diensten van OpenText de last van IT. Hierdoor komen er waardevolle hulpmiddelen vrij om te concentreren op strategischere projecten. De hedendaagse gehoste aanbiedingen omvatten: Tempo Social, Content Server, Content Levenscyclus Management (CLM), Web Content Beheer (WCM), Tempo Box, Records Management, Business Procesbeheer (BPM) en Digitale Aanwinst Beheer (DAM).
  • Informatie Diensten: De Informatie Diensten van OpenText verstrekken elk tot elk informatie uitwisseling over personen, processen en wisselpartners met naadloze zakelijke bedrijfsprocesintegratie over zijn wereldwijde infrastructuur voor elk dataformaat: gestructureerd (zoals SMS, telex en EDI) en ongestructureerd (via fax en het vasteleggen van documenten). De OpenText Cloud Informatie Diensten zijn veilig, betrouwbaar en schaalbaar. Huidige diensten omvatten: fax, bericht archivering, afvang en erkenning, telex, EDI VAN en meldingen.
  • Sociale Samenwerking Diensten: OpenText Sociale Samenwerking Diensten bieden een doordringende laag aan samenwerking, sociale marketing, synchroniseer en deelmogelijkheden over alle applicaties die worden geleverd door de OpenText Cloud. OpenText Cloud Sociale Samenwerking Diensten zijn gebouwd op de veiligheid en het nakoming platform dat wordt geboden door de OpenText Cloud. OpenText Tempo Social en Tempo Box vertegenwoordigt de nieuwste Sociale Samenwerking Dienstaanbiedingen in de cloud. Deze uitgebreide reeks EIM diensten die door de OpenText Cloud wordt geboden, combineert de economische voordelen van een cloud implementatie (lagere overheadkosten en geen infrastructuur of onderhoudskosten), met ondernemingniveau beveiliging, naleving, sociale samenwerkingdiensten en een overvloed aan aanvullende mogelijkheden om klanten te helpen de kracht van informatie te ontketenen.