CRM-review over Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM is gevestigd in Redmond. De CRM-categorie, waartoe dit CRM-bedrijf behoort, is de strategische oplossing, oftewel de Cloud en de subcategorie is contactmanager. Het gaat hier om een kleine onderneming.
Over Microsoft Dynamics CRM
Dit bedrijf werd in 1975 opgericht en is de wereldwijde leider in software, diensten en oplossingen die individuen en bedrijven ondersteunen om hun volledig potentiaal te bereiken.
Over het product
Klantrelatiemanagement (CRM) kan helpen om kosten te verminderen en winstgevendheid te verhogen door bedrijfsprocessen beter te ordenen en te automatiseren. Ook wordt klanttevredenheid en loyaliteit in de verkoop, marketing en klantendienstenafdelingen hooggehouden.
Verkoop CRM
Bedrijven willen beter zijn dan hun concurrenten. Daarom is het belangrijk om de medewerkers te voorzien van de juiste CRM-hulpmiddelen. Op die manier kunnen bedrijven gemakkelijker succesvol worden. Een bedrijf moet de juiste hulpmiddelen in huis halen die interne processen vergemakkelijken, zodat het verkoopteam zich kan concentreren op wat belangrijk is: een zich onderscheidende ervaring voor klanten.
Microsoft Dynamics CRM helpt verkoopteams om voorbereid, ininzichtelijk, samenwerkend en verbonden, snel en mobiel en uitermate productief te zijn.
Klantenservice
Exceptionele klantenservice komt van binnenuit. Om de harten van klanten te winnen, moet het bedrijf eerst de harten van haar medewerkers winnen. Zij zijn nu eenmaal prominent aanwezig wanneer klanten besluiten om verder te gaan met het desbetreffende bedrijf.
Wat kan men doen om de harten van medewerkers te winnen?
Microsoft Dynamics CRM is ontworpen om iedereen in een organisatie te laten groeien en bloeien. Met het juiste betrokkenheidsysteem doet een bedrijf meer dan alleen haar medewerkers te inspireren. Het bedrijf biedt hen de gelegenheid om te doen waar ze in uitblinken.
Marketing met CRM
Een bedrijf kan het marketingpotentiaal van haar team naar buiten brengen door gebruik te maken van Microsoft Dynamics CRM en MarketingPilot. Hierbij wordt marketingautomatisering van een onderneming geleverd en campagnebeheer over meerdere kanalen. MarketingPilot zorgt voor bedrijfsinnovatie.
Sociale CRM
Sociale CRM is veel meer dan een passerende trend; het is er om te blijven. Maar wanneer het erop neerkomt om dit bij bedrijven toe te passen, vraagt men zich vaak af waar en hoe men kan beginnen. Het antwoord op deze vraag is eenvoudig. Het bedrijf moet starten met de prioriteiten die zijn gesteld. Sociale ondernemingen kunnen bedrijven helpen om te doen wat ze moeten doen, maar dan sneller en slimmer.
Sociale mogelijkheden helpen bedrijven om vele zaken te doen, zoals:
- Luisteren: Horen wat klanten zeggen, nagaan welke trends er zijn en zaken die invloed hebben op de keuze van klanten identificeren.
- Betrokken raken: Neem deel aan belangrijke conversaties van alle betrokkenen.
- Samenwerken: Raak snel en gemakkelijk verbonden met mensen en werk samen aan de gewenste uitkomsten.
- Versterken: Creëer een breed besef van wat je promoot.
- Oplossen: Kweek en vergaar kennis over de gemeenschap en verbind klanten met elkaar om problemen op te lossen.
- Wees innovatief: Onderga acties over ideeën en kansen die vergaard worden vanuit het publiek.
- Analyseren: Ontvang real-time feedback, ga na waardoor ruis ontstaat, ontdek gevoeligheid en meet de invloeden.
Voor informatie over de prijs van de CRM-producten van Microsoft Dynamics CRM, kunt u contact opnemen met het bedrijf.