Selecteer een pagina

DirectManager, het CRM-systeem van Direct ICT is nu ook geschikt voor de Apple IphoneTM. Deze nieuwe mogelijkheid komt nadat DirectManager al geschikt was voor andere mobiele telefoons en PDA’s. Doordat medewerkers in de buitendienst rechtstreeks kunnen inloggen in DirectManager kunnen zij altijd klanten en contactpersonen raadplegen en de agenda inzien en beheren. Zelfs de urenregistratie kan worden bijgehouden in de mobiele toepassing van DirectManager.
Synchroniseren is hierdoor verleden tijd en informatie is altijd actueel. Dubbele afspraken worden voorkomen doordat ook op kantoor direct zichtbaar is als een afspraak wordt ingepland. Mobiel werken wordt zo voor elke telefoon en PDA steeds eenvoudiger gemaakt.
De revolutionaire IphoneTM is een gadget die ook in het zakenleven steeds meer zijn intrede heeft gedaan en volgens verschillende bronnen nog veel meer marktaandeel zal verwerven. Het gemak van de IphoneTM is de enorme gebruiksvriendelijke interface waardoor ook snel en eenvoudig gewerkt kan worden. Omdat het voor goed CRM belangrijk is dat alle gegevens up-to-date zijn, is online gegevens opvragen en invoeren een enorme vooruitgang. De gebruiksvriendelijkheid van de IphoneTM is daarom nu ook doorgevoerd in DirectManger.
Personeel wordt nog steeds mobieler en ook thuiswerken is een trend die nog steeds doorzet. Juist met het oog op deze ontwikkelingen is het belangrijk dat ook de CRM-software overal toegankelijk is. DirectManager speelt daar handig op in door de mogelijkheid te bieden om in te loggen vanaf elke computer en mobiele telefoon met internetverbinding. Of het nu Windows, Linux of Mac is, DirectManager is er klaar voor. DirectManager maakt gebruik van het Servoy-platform.