De markleider op het gebied van bedrijfsprocesmanagement (BPM) en klantrelatiemanagement (CRM) oplossingen, genaamd Pegasystems, heeft zijn nieuwste versie van Build for Change®-platform, Pega 7 software, aangekondigd tijdens het Gartner Symposium dat gehouden werd van 6 tot 10 oktober 2010 te Orlando, Florida. In de Pega 7 software zitten enkele verbeteringen en nieuwe mogelijkheden die gebaseerd zijn op waardevolle implementatiegegevens bij klanten om het ontwerp en de implementatie van een nieuwe oplossing met meer dan 30 procent te versnellen.
Met behulp van Pega 7 software zijn werknemers nu in staat activiteiten gefaseerd te ontwerpen, uit te voeren en te beheren. Op deze manier kunnen zij zaakgericht werken. Pega 7 software integreert cases, procesmodellen en ad hoc werk op een dynamische manier, met als gevolg meer flexibiliteit in bedrijfsprocessen en workflow. De Case Designer van de Pega 7 software is ontworpen voor de medewerker die in een onwillekeurig scherm werkwijze en doelen opslaat. Door de Pega Case Designer van de Pega 7 software worden ideeën gelijk omgezet in een functionerend model, waarmee aan de hand van beste praktijken en voortdurend ‘prototyping’ de applicatie wordt gevormd. Behalve de Case Designer van de Pega 7 software is de bedrijfsanalist in staat cases en processen uit te werken in industriële standaardnotaties.
De ‘adaptieve’ en ‘voorspellende’ modellen van de Next Best Action Marketing® functionaliteit van de Pega 7 software voert de ingewikkelde strategieën gelijk uit tijdens de interactie met de klant. Dit ten behoeve van uitdagingen zoals ‘retentie’ en klantwerving. Pega 7 software biedt een gelijke gebruikerservaring, ongeacht het door de klant gekozen kanaal (interactive voice response, web, callcenter, mobiel, tablet, sms en e-mail. Er is een ontwerp van de Pega 7 software voor elk toestel en elke schermgrootte.