Wat DOEN WIJ?
Wij helpen bedrijven kosteloos, oprecht en zonder een addertje onder het gras met (de start) van het ERP selectietraject. Klinkt te goed om waar te zijn? Dat snappen we, daarom deze site met echte en eerlijke verhalen van organisaties die we de afgelopen 18 maanden geholpen hebben! Dus met naam en toenaam, 100% transparantie!
De Voordelen
- Een goede start met gegarandeerd tijdswinst
- Gratis deskundig en waardevol advies
- Geheel vrijblijvend, 100% transparantie en open informatie
- Je informatie is veilig bij ons, we doen er niks mee zonder je toestemming.
VRAAG INFORMATIE AAN
Maak je geen zorgen we nemen contact met je op om te zien of we kunnen helpen en als dat niet zo is, verwijderen we gewoon weer alle gegevens (die we uiteraard niet delen met derde).
- Iedereen
- 1-5 werknemers
- 100-500 werknemers
- 25-50 werknemers
- 5-25 werknemers
- 50-100 werknemers
- 500-1500 werknemers
- Arbeidsbemiddeling
- Bouw
- Dienstverlener
- Fashion
- Groothandel
- Installatiebranche
- Logistiek
- Productie
- Retail
- Verhuur
- Voeding
Bod NederlandsKennisCentrum meerwaarde? Zeker, anders was ik nu nog steeds online aan het zoeken....... Lees meer.....
Niki BooneBastion CollectionsNiki BooneBastion CollectionsDe organisatie is een groothandel is in linnen, servetten, kopjes en servies.
Kwaliteit adviesgesprek
Heel goed. Fijn gesprek waarin alles duidelijk is. En adviseur heeft heel goed de onderneming in kaart kunnen brengen. Voelde zich echt aan de hand genomen.Kwaliteit adviesrapport
Prima document, maar de echte waarde kwam uit de gesprekkenKwaliteit Matches
Mooie partijen gesproken die allemaal goed aansloten. Wellicht 1 partij die iets teveel administratief gefocused was. Iedereen die ze gesproken heeft was zeer fijn als gesprekspartner en wisten zich goed aan te passen aan haar kennisniveau.Meerwaarde
Zeker, anders was ze nu nog steeds aan het zoeken onlineZou je het NKC aanbevelen
JaVerbeterpunten
Misschien op locatie langskomen voor de intake. Vroegen nu 575 voor online maar zou 1000EUR+ voor langskomen qua intake etc best wel over hebben omdat ze hier de meerwaarde wel van inziet.Verhuur en verkoop van rioolafsluiters. Hoofdzaak is verhuur.
Kwaliteit adviesgesprek
Een hele bom aan informatie. Ging soms iets te snel, zeker omdat het op de vrijdag eind van de dag. Hadden graag soort verslag gehad erna. Waardevolle informatie die meteen al meer inzicht en richting gaf.Kwaliteit Matches
Goed gematched allemaal. Professionele partijen die serieus naar de case hebben gekeken en met oplossingen zijn gekomenMeerwaarde
Jazeker. Door het NederlandsKennisCentrum bleek er veel meer goede matches beschikbaar te zijn.Zou je het NKC aanbevelen
Ja absoluutZou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen? JA ABSOLUUT! Lees meer....
Xavier OliversOlivers SpecialisteitenDe activiteiten van de organisatie zijn: Productie en verkoop van bonbons en chocolade, confiserie, koek en banket
Kwaliteit adviesgesprek
Heel veel informatie en daar was veel energie voor nodig om te kunnen verwerken. Dit omdat ze niet echt veel expertise op dit vlak hebben. Nadat alles bezonken was en een plek had gekregen kwam ook goed naar voren hoe waardevol het was.Kwaliteit Matches
Goede partijen gesproken die allemaal een professionele insteek hadden en daaruit een goede selectie kunnen maken.Meerwaarde
Jazeker! Zonder de hulp van het NederlandKennisCentrum nooit deze partijen gesproken.Zou je het NKC aanbevelen
Ja absoluut!Verbeterpunten
Nee, wel een suggestie voor een naam in plaats van NKC namelijk De Software Makelaar.:
Adviseur wist heel snel te pinpointen wat zou passen en wat de knelpunten waren Lees meer....
Danny ScheresSanitair en Tegelcentrum WeertKwaliteit adviesgesprek
Heel goed, iemand met extreem veel kennis van zaken. Wist heel snel te pinpointen waar ze naar op zoek waren. Sterke sparringspartner.Kwaliteit adviesrapport
Heel fijn document maar de vragenlijst en strategie was nog beter.Kwaliteit Matches
Heel verschillende maar allemaal sterke propositie die goed aansluiten bij hun wensen. Vooral de kleinere partijen waren heel prettig omdat die echt kwamen helpen.Meerwaarde
Zeker absoluutZou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
JaVerbeterpunten
Nee schiet niets te binnen. Was gewoon heel prettig om een onafhankelijke sparringpartner te hebben.Of we het NederlandsKennisCentrum zouden aanraden? Dat hebben we al gedaan bij een collega bedrijf! Lees meer....
Frans EstejeBouwteam AalsmeerKwaliteit adviesgesprek:
Zeer prettig en heel functioneel ervaren. Kwam echt over als iemand die heel goed weet wat er in de markt gebeurd maar wist dat ook nog eens goed over te brengen. Ging af en toe wat snel maar was daarin goed te corrigeren. Sterk verhaal en vond heel snel aansluiting.Kwaliteit adviesrapport:
Zit heel goed in elkaar, overzichtelijk, structuur en super leesbaar. Inhoud snijdt hout en was voor hun perfect. Super goed deelbaar. Zeker voor de bouwbrancheKwaliteit Matches:
Hebben boven verwachting gepresteerd voor hen. Iedereen heeft zich zeer goed voorbereid. Iedereen was heel goed op de hoogte wat de uitvraag was. Goede presentaties, goede vraagstelling, goed nagezonden van documentatie.Meerwaarde
Absoluut geen twijfel over mogelijkWordt het NederlandsKennisCentrum aangeraden?
Hebben ze al gedaan bij een collega bedrijf.Verbeterpunten?
Wellicht de vragenlijst op tijd aanleveren maar dat werd goed opgelost uiteindelijk.Goede mix van oplossingen waarbij je pas echt een shifting kan maken als de presentaties zijn geweest. Lees meer.....
Frans van der LetClimalux CLXKwaliteit adviesgesprek:
Goed en vlot advies gesprek. Het was al snel duidelijk dat er een compleet beeld gegeven kon worden van de problematiek zoals vastgelegd bij de intak en wat vervolgens gebruikt is bij het matchen.Kwaliteit adviesrapport
Het adviesrapport was minder gedetailleerd dan het adviesgesprek maar goed deelbaar.
Kwaliteit Matches
Goede mix van oplossingen. Het bijzonder was dat na onderzoek van het rapport ze favorieten hadden die na de gesprekken uiteindelijk onderaan stonden. Top to bottom goede partijen dus maar heel goed om iedereen dus eerst te spreken alvorens een schifting te maken.Meerwaarde
Ja, ze waren zelf niet op zo'n volledige lijst gekomen.Wordt het NederlandsKennisCentrum aanbevolen?
JaNiet alleen bevestiging van wat er binnen de organisatie leefde maar ook nieuwe inzichtingen! Vanuit bedrijfsbeleid is de organisatie en contactpersoon anoniem maar bekend bij redactie NederlandsKennisCentrum
Internationale retailer met meer dan 1.000 winkelsInternationale retailerInternationale retailer met meer dan 1.000 winkelsInternationale retailerKwaliteit adviesgesprek
Heel prettig gesprek wat twee kanten op heel open was wat super efficiënt en goed werkte. Hiermee meer inzicht in de mogelijkheden, wat super fijn wasKwaliteit adviesrapport
Goede opsomming van leveranciers waarbij ook out of the box meegedacht werd.Kwaliteit Matches
Heel fijn een objectieve blik te krijgen op de eigen kennis en ervaring en dat deze deels overeenkwamMeerwaarde
Ja zeker veel bevestiging kunnen geven maar ook nieuwe inzichtenZou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
Ja absoluutDoor de ondersteuning vanuit NederlandsKennisCentrum een snel en efficiënt traject! Uiteindelijk gekozen voor een oplossing via het NKC geïntroduceerd en die anders nooit gevonden was. Contactpersoongegevens bekend bij redactie NKC
Meubelspuiterij van der WolfMeubelspuiterij van der WolfTry to add some panel text for this testimonial 😉Super goede mix van oplossingen en vonden het zeer knap van het NederlandsKennisCentrum dat ze hier toe waren gekomen. Dit had ze niet verwacht. Lees meer....
Hilda BolkenbaasSloecentraleHilda BolkenbaasSloecentraleKwaliteit adviesgesprek
Heel goed gesprek waar het bijna fascinerend was hoe goed hun casus in kaart werd gebracht. Alle partijen werden perfect uiteengezet en klopte heel goed bij de realiteit tijdens de gesprekken.Kwaliteit adviesrapport
Duidelijk en mooi rapport die dankzij het adviesgesprek als goed naslagwerk diende.Kwaliteit online afspraken
Hoewel zeer uiteenlopend qua stijl wel allemaal zeer sterk en iedereen was goed op de hoogte van hoe Sloecentrale in elkaar stak en waar ze mee worstelen en konden snel schakelen naar de oplossing.Kwaliteit Matches
Super goede mix van partijen en vonden het zeer knap van het NederlandsKennisCentrum dat ze hier toe waren gekomen. Dit had ze niet verwacht.Meerwaarde
Ja zeker!Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
Ja zeker! Perfect de Gap tussen wat we niet wisten en wel nodig hadden opgevuld.Verbeterpunten ?
Nee eigenlijk niet.Wij hadden dit niet alleen gekund. Heel veel kun leren van het NederlandsKennisCentrum en hadden totaal anders gegaan als we niet de hulp hadden gehad. Waren 100% beter voorbereidt! Lees meer....
Jimmie van der VeenInuteqKwaliteit adviesgesprek
Duidelijk gesprek zeker omdat de materie eigenlijk heel nieuw voor hen was. Duidelijke uiteenzetting van het traject. Goed inzicht gekregen waar men op moesten letten. Vragenlijst had wellicht iets specifieker gekund.Kwaliteit adviesrapport
Helder document. Redelijk generiek en wellicht mistte het wat diepgang. Maar als naslagwerk zeer bruikbaar.Kwaliteit online afspraken
Prettige gesprekspartner en een heel helder beeld gekregen van allemaal.Kwaliteit Matches
Mooie uiteenlopende mix van totaaloplossing tot modulair pakket. Heel fijn.Meerwaarde
Absoluut wij hadden dit niet alleen gekund. Heel veel kun leren van het NederlandsKennisCentrum en hadden totaal anders gegaan als we niet de hulp hadden gehad. Waren 100% beter voorbereidt!Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
Ja.Verbeterpunten ?
Nee een heel helder en prettig proces waarin het fijn was de regie uit handen te geven.Door de beperkte aanwezige kennis, was de informatie van het NederlandsKennisCentrum zeer welkom. Lees meer...
Bea BarsingerhornWerkomBea BarsingerhornWerkomKwaliteit adviesgesprek
Blij verrast dat hij zich zo verdiept had in de organisatie en dat hij heel snel kon aangeven kon aangeven wat de problemen waren. Stelde heel erg goede vragen en had enorm veel kennis.Kwaliteit adviesrapport
Heel fijn rapport om te gebruiken en heeft hen heel erg geholpen. Zeker met de beperkte kennis die ze hadden en werkte heel goed als leidraad voor de gesprekken te samen met de uitstekende vragenlijst.Kwaliteit online afspraken
Prima heel goed voorbereid en zijn inmiddels goed gewend aan het online ontmoeten.Kwaliteit Matches
Perfecte mix voor hen op dat moment.Meerwaarde
AbsoluutZou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
Ja zekerVerbeterpunten?
Geen zijn heel blij met onze dienstverlening zoals die isERP selecteren is geen dagelijkse bezigheid en dan is het ideaal om snel en betrouwbaar de juiste informatie kan krijgen. Lees meer.....
Michael StamJPG HulseboschKwaliteit adviesgesprek
Wij waren in het begin nog terughoudend. Het mooie was dat direct het verdienmodel is toegelicht en dat was zeer verhelderend en nam alle reserveringen weg.
Heel veel detail en vakkennis aanwezig waar veel respect voor is om daarvan op de hoogte te blijven. Zeer verhelderend en duidelijk gesprek.Kwaliteit adviesrapport
Duidelijk, overzichtelijk en goed onderbouwd document.Kwaliteit online afspraken
Het grootste gedeelte was heel goed voorbereid en liet precies zien wat er nodig was.
Sommige gesprekken sloegen de plank mis omdat de voorbereiding wellicht minder goed was.
Niet iedereen had vooraf contact opgenomen en wellicht dat ze daar meer winst hadden kunnen behalen om beter aan te sluiten bij de wensen van onze organisatieKwaliteit Matches
Een goede selectie van de partijen waar ze zelf nooit op hadden gekomen.Meerwaarde
Ja zeker.Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
Ja absoluut!Verbeterpunten ?
Michael wil nog benadrukken dat het verdienmodel en de onafhankelijk echt volledig elkaar ondersteunen. Dus nog meer uitdragen zou nog meer brengen. Zij kwamen in een wereld waar ze geen verstand van hadden dus om een echt onafhankelijke partner te hebben die je aan de hand kan nemen en die je kan vertrouwen is een heel prettig gevoel en het verdienmodel is daarin de sleutel. Super tevreden over de ondersteuning en geen verbeteringen nodig.Een lijst met echt relevante leveranciers die allemaal een goede oplossing hadden voor onze problematiek! Lees meer...
Sophie FrenkelLand Life CompanyKwaliteit adviesgesprek
Een mooi en uitgebreid gesprek en er werd echt aandacht besteed aan het bedrijf en de processen. Voelde zich goed gehoord. Ging soms iets te snel.Kwaliteit adviesrapport
Duidelijk document. Goede uiteenzetting.Kwaliteit Matches
Hele goede mix. Echt relevante partners die allemaal een goede oplossing hadden voor onze problematiek.Meerwaarde
Ja zeker. Überhaupt al door het aanbod dichterbij te brengen. Veel partijen die ze zelf nooit hadden overwogen. En enorm veel tijd bespaart.Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
Ja, het verdienmodel van het NederlandsKennisCentrum is een absolute win win voor iedereen. De dienstverlening is heel veel waard omdat ze er zelf nooit op waren gekomen deze partijen te spreken.Verbeterpunten?
NeeSnel en efficiënt relevante informatie met een enorme tijdswinst! Lees meer...
Niels KleinnibbelinkFunction ControlKwaliteit adviesgesprek
Heel prettig. Kort genoeg om er tijd voor vrij te maken en intensief en diepgaand genoeg om met vertrouwen los te laten.Kwaliteit adviesrapport
Goed startpunt maar mocht nog wel een niveau meer gedetailleerderKwaliteit Matches
Goede gesprekspartners voor de casus en iedereen was heel professioneel.Meerwaarde
Ja zeker, deze partijen hadden ze anders nooit gevonden.Aanbevelen van het NederlandsKennisCentrum?
Ja!De enorme brij aan mogelijkheden is perfect door de trechter van het NederlandsKennisCentrum gegaan en heeft ons een zeer behapbaar en perfect aansluitende gesprekspartners opgeleverd. Lees meer.....
Jan Henk van NoordGo HammerheadOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Kwaliteit adviesgesprek
Heel prettig in het contact met NederlandsKennisCentrum. Super straightforward wat heel prettig is. Heel veel kennis die op hem afkwam wat wel als zeer prettig werd ervaren. Veel vertrouwen in het NederlandsKennisCentrum tijdens de gesprekken omdat hij echt voelde dat zijn belang werd gediend.Kwaliteit adviesrapport
Bondig en kort en krachtig. Werkte goed in samenwerking met het adviesgesprek. Zonder gesprek zou het wellicht te beknopt zijn. Voor de fase van kennismakingsgesprekken was het de perfecte inhoud.Kwaliteit online afspraken
Prettig en zeer goed te doen.Kwaliteit Matches
Hele verschillende partijen die perfect daardoor de markt weergaven en met 5 gesprekspartner heel sterk aantal om terug te kunnen schalen naar een behapbaar aantal.Meerwaarde
Ja zeker, de enorme brij aan mogelijkheden is perfect door de trechter van het NederlandsKennisCentrum gegaan en heeft ons een zeer behapbaar en perfect aansluitende gesprekspartners opgeleverd.Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
JaHele goede en onverwachte mix van matches, waardoor er een heel goed duidelijk beeld ontstaat van wat er mogelijk is. Lesse meer....
Christian van SomerenVS rubberOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Kwaliteit adviesgesprek
Er werd absoluut de tijd genomen en goed geluisterd en de juiste informatie werd geïnventariseerd. .Kwaliteit adviesrapport
Goed rapport, helder, duidelijk en bruikbaarKwaliteit online afspraken
1 leverancier op locatie langsgekomen en de andere online. Dit werkte goed al werkt het langs laten komen toch nog net iets beter.Kwaliteit Matches
Heel goed. Mooie mix waardoor er een heel goed duidelijk beeld ontstaat van wat er mogelijk is.Meerwaarde
Ja, absoluut veel bevestiging voor de organisatie om stappen te nemen. Als recycling organisatie in de rubber is er niet zo 1,2,3 een standaard oplossing te vinden.Zou je het NederlandsKennisCentrum aanbevelen?
JaVerbeterpunten ?
Wellicht kon de informatie naar de leveranciers nog duidelijk aangezien 1 partij niet duidelijk genoeg wist dat Belgische boekhouding een echte must was.Goed gesprek. Was fijn om eigen informatie en inzicht nog een scherper te krijgen door zeer terechte en goede vragen. Lees meer....
Michiel KoopmansLantorOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Kwaliteit adviesgesprek
Goed gesprek. Was fijn om hun eigen informatie en inzicht nog een scherper te krijgen door zeer terechte en goede vragen.Kwaliteit adviesrapport
Prima document. Prima deelbaar!Kwaliteit online afspraken
In maart had hij iedereen in persoon willen ontmoeten maar door corona staat hij er nu wel voor open om dit online te doen. Was een goede vervanging van fysiek maar de interactie ontbreekt wel een beetje. Overigens wel een prima middel om preselectie te doen om te bepalen wie je fysiek gaat spreken.Kwaliteit Matches
Zeer goed, iedereen kan oprecht de juiste oplossing aandragen wat hun de luxe geeft om op hele andere elementen te gaan focussen.Meerwaarde
Zeker.Verbeterpunten?
NeeMeerwaarde Absoluut! Heeft 2 partijen kunnen toevoegen aan zijn top 3 dus zeker zeer behulpzaam geweest. Lees meer....
Niek KimenaiIFC ContractingNiek KimenaiIFC ContractingOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Kwaliteit adviesgesprek
Prettig gesprek. Echter is er wel als gevolg van dat gesprek teveel aandacht gevestigd op maar 1 aspect van de organisatie waardoor de totaaloplossingen voor de uitzendbranche wat minder aanbod kwamen (is later rechtgetrokken).Kwaliteit adviesrapport
Kort en duidelijk document.Kwaliteit online afspraken
Prima te doen. Ervaring met Google Meets was stukken beter dan met Teams maar dit had ook met de beschikbare hardware te maken.Kwaliteit Matches
Goede matches maar zoals eerder aangegeven hadden ze graag meer uitzend specifieke totaaloplossingen gesproken.Meerwaarde
Absoluut. Heeft 2 partijen kunnen toevoegen aan zijn top 3,dus zeker zeer behulpzaam geweest.Verbeterpunten?
Geen verbeterpunten anders dan eerder genoemde. Dit is vervolgens goed opgepakt waardoor een veel betere opvolging plaatsvond.Adviseur had meteen een goed beeld en dat bleek ook absoluut te kloppen bij de matching. Lees meer....
Edwin RuttenDTNW installatietechniekEdwin RuttenDTNW installatietechniekOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Kwaliteit adviesgesprek
Heel gezellig en goed. Adviseur had meteen een goed beeld en dat bleek ook absoluut te kloppen bij de matching. Probleemstelling was goed begrepen.Kwaliteit adviesrapport
Goede samenvatting van alles dat er besproken is en wat er speelde. Goed te delen document.Kwaliteit online afspraken
Merkte dat online wel heel snel gaat en er minder gelegenheid was om tussendoor vragen te stellen dan bij fysiek. Het vermoeden bestaat dat bij online de presentator minder goed non verbale communicatie kan zien en daardoor ook niet goed kan inhaken op een vragende gezichtsuitdrukking.Kwaliteit Matches
Uitstekende mix, ook de mismatches hebben veel inzicht gegeven.
Meerwaarde
Absoluut, had nooit op deze lijst gekomen.Verbeterpunten ?
Geen.Meerwaarde: Absoluut, zijn tot beter inzicht gekomen en daardoor ook naar andere oplossingen gaan kijken. Lees meer...
Jan VianenMarcadusOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Kwaliteit adviesgesprek
Goed gesprek.Kwaliteit adviesrapport
Netjes en goed deelbaar. Direct duidelijk.Kwaliteit online afspraken
Goed te doen en uiteindelijk deed het niet onder voor fysiek.Kwaliteit Matches
Prima lijst. 1 leverancier paste niet, van de grond af opbouwen was niet echt een optie voor deze organisatie.Meerwaarde:
Absoluut, zijn tot beter inzicht gekomen onder andere dat ze een oplossing voor hun primaire proces willen, namelijk de registratie van de recycle activiteiten en niet zozeer de handel ervan.Verbeterpunten?
Overdracht van informatie wellicht. De leveranciers stelden af en toe dezelfde vragen die wij reeds hadden gesteld. (hij gaf al aan dat dit waarschijnlijk niet aan ons lag maar meer aan de voorbereiding van de leverancier).Onderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Kwaliteit adviesgesprek
Alweer een tijd geleden maar een goed gesprek.Kwaliteit adviesrapport
Duidelijk document, gedeeld met de finance en die had ook geen vragen.Kwaliteit online afspraken
In het begin even wennen maar daarna goed te doen. Iedereen behalve Exact heeft ook iets laten zien.
Vond online uiteindelijk een goed pre selectie middel om de fysieke afspraken mee te selecteren.Kwaliteit Matches
Prima selectie en een mooie mix.Meerwaarde
Zeker, partners die hij nooit zelf had gevonden.Hele prettige samenwerking die hun een heel stuk verder heeft gebracht met partijen die ze zelf nooit hadden bedacht. Lees meer....
Vincent TielemanTieleman Zwembad techniekOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Algemene indruk traject:
Zeer positief.Kwaliteit adviesgesprek:
Goed bevallen, adviseur heeft duidelijk de organisatie in de juiste richting kunnen wijzen. Voelde zich ook echt begrepen.Kwaliteit adviesrapport:
Prima.Kwaliteit online afspraken:
Soms chaotisch en de gesprekskwaliteit soms stuk minder. Maar kon ook aan hun internet connectie liggen.Kwaliteit Matches:
Alle matches hadden een oplossing die hun case goed kunnen invullen en zat er geen 1 tussen die de plank mis sloeg.Meerwaarde:
Hele prettige samenwerking die hun een heel stuk verder heeft gebracht met partijen die ze zelf nooit hadden bedacht.Verbeterpunten?
Opvolging had strakker gekund van advies naar plannen naar adviesrapport. Verder zeer content.Zeer goed en blij met onze hulp, alle gesprekspartners waren ook zeer goed voorbereid. Lees meer...
Niels van den Wall BakeScanacarAlgemene indruk:
Zeer goed en blij met onze hulp, alle gesprekspartners waren ook zeer goed voorbereid.Adviesgesprek:
Positief gesprek net zoals alle contacten die hij met ons heeft gehad. Veel kennis en goede inhoudelijke discussie die tot veel nieuwe inzichten heeft geleidt.Adviesrapport:
Gebruikt om vragen op te stellen per leverancier en als naslagwerk. Functioneel document.Online Afspraken:
Prima maar was ook al zeer ervaren ermee. Minder afgeleid en meer op de inhoud van het gesprek gericht. Prettig dus.Meerwaarde:
Zeer hoog! Vertrouwen in ons kwam dankzij echte kennis en openheid over verdienmodel.Verbeterpunten:
Comprimeren afspraken (dk en consolit waren laat met reageren waardoor afspraken ver uitelkaar lagen)Zeer positief, de juiste marktkennis die werd gezocht omdat Norman deze zelf niet bezit! Lees meer...
Norman van KampenmovicoAlgemene indruk traject:
Zeer positief, de juiste marktkennis die werd gezocht omdat Norman deze zelf niet bezit.Kwaliteit adviesgesprek:
Voelde zich goed begrepen in de problemen waar Movico mee worstelde en kreeg ook goede oplossingen aangedragenKwaliteit adviesrapport:
Voor dit punt een fijn document die wel te weinig diepgang bracht voor een volgende stap. Maar functioneel goed ter voorbereiding op de online afspraken.Kwaliteit online afspraken:
Was prima verzorgd, twee lieten echt de software zien de andere twee gaven een online presentatie met screenshots. Degene waarvan hij echt de software live zag kregen de voorkeur en waren de beste presentaties.Meerwaarde:
Heel behulpzaam omdat de kennis die benodigd was niet aanwezig was in de organisatie. Kunnen nu comfortabel naar een top 3 toewerkenVerbeterpunten?
Wellicht een tweede run op de informatie van de case omdat hij gaandeweg steeds betere informatie kon gaan verschaffen doordat hij gedwongen werd zich steeds verder te verdiepen in hun eigen organisatiePositief verrast, zeer fijne down to earth aanpak zonder push. Enorm verschil met een van onze concurrenten. Meteen een vertrouwensband door super transparantie! Lees meer...
Ekaterina LuzinaSmart RoboticsOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Algemene indruk traject:
Positief verrast, zeer fijne down to earth aanpak zonder push. Enorm verschil met een van onze concurrenten. Ze had echt het gevoel ons te kunnen vertrouwen en dit kwam doordat we vanaf moment 1 super transparant zijn geweest.Kwaliteit adviesgesprek:
Positief en op niveau. Het was zeer fijn achterover te kunnen leunen en alle relevante informatie te mogen ontvangen.Kwaliteit adviesrapport:
Als referentie super prettig. Heeft er zeer vaak op terug gekeken om weer up to date te zijn met haar informatie. Ook intern succesvol gedeeld. vooral de tabel en de 1 pagers van de leveranciers waren favorietKwaliteit online afspraken:
Niet anders dan normaal je mist wel de lichaamstaal. Wel wisselend niveau tussen de leveranciers in hoe bedreven men er mee is.Meerwaarde:
Heel veelVerbeterpunten?
Op 1 dag alle sessies had nog het allermooiste geweest, en consolit heeft de plank misgeschoten omdat ze te laat contact hebben opgenomen. (Uitgelegd dat ze daar intern even worstelden met het goed oppakken)Erg tevreden, vond het fijn om ons de leiding te geven om alles in te plannen. De stok achter de deur was zeer prettig ervaren.
Arie Teun RoobolSpeelgoedlandOnderstaande evaluatie is gegeven door de contactpersoon na afloop van onze dienstverlening. Standaard onderdelen hiervan zijn een intake gesprek, advies gesprek, (online) afspraken en matching advies:
Algemene indruk traject:
Erg tevreden, vond het fijn dat we de leiding namen en alles inplanden. De stok achter de deur was zeer prettig ervaren.Kwaliteit adviesgesprek:
Heel enthousiast, goede energie met een goede tip om de leveranciers voor hem te laten werken.Kwaliteit adviesrapport:
Heel overzichtelijk en duidelijk. de 1 a4 per leverancier op het eind was perfect en moeten we echt zo houden.Kwaliteit online afspraken:
Was wennen in het begin maar het schermen delen en de besparing in reistijd maakt enorm veel goed.Meerwaarde:
Goed!Verbeterpunten?
Hoewel hij snapt dat het onmogelijk is was het fijn geweest om een soort prijsmodel/inschatting te hebben vooraf.Mooi rapport met duidelijke uitleg. Had er vertrouwen in om dit intern te kunnen delen en dat de boodschap duidelijk zou zijn. Lees meer....
Nicolas JoussonEskens Process SolutionsAlgemene indruk traject:
Erg tevreden en een goede mix van gesprekspartners die elk iets unieks biedenKwaliteit adviesgesprek:
Goed, tevreden overKwaliteit adviesrapport:
Mooi rapport met duidelijke uitleg. Had er vertrouwen in om dit intern te kunnen delen en dat de boodschap duidelijk zou zijn.Kwaliteit online afspraken:
Fan van online en vond het dus zeer prettigMeerwaarde:
GoedWaardevol traject omdat ze tot nieuw inzicht zijn gekomen! Lees meer.....
Frank van AmelsvoortRoldo RentAlgemene indruk traject:
Positief, af en toe wat verwarring maar dat kwam door de overstap van fysiek naar online tijdens hun trajectKwaliteit adviesgesprek:
Heel erg positief en voelde als een ERP consultant. waren ook blij om toch met beide partijen te spreken omdat ze nu veel meer duidelijkheid hebben en de partijen wel het zouden kunnenKwaliteit adviesrapport:
De A merk wens kwam te weinig naar boven in het document. Verder een goed leesbaar document. Wel was er nog een gat tussen de kennis tijdens het adviesgesprek en de informatie in het rapport zeker mbt de totstandkoming van de diverse leveranciers.Kwaliteit online afspraken:
Frank is veteraan op het gebied van online meetings dus was voor hem geen barriere en voelde comfortabelMeerwaarde:
Behulpzaam omdat ze tot nieuw inzicht zijn gekomenVerbeterpunten?
Intake 1 wellicht meer diepgang geven of sneller een tweede gesprek erachteraan voor extra informatie. Meer communicatie als er langere tijd niks te melden is d.m.v. bijv. een wekelijkse update.Kwaliteit adviesgesprek
Goed gesprek met wel heel erg veel info. Wellicht had het via teams meer de focus gehouden om de info ook goed te kunnen verwerken.Kwaliteit adviesrapport
Nuttig document waar ze wel nog de aansluiting en info miste van het gesprek met adviseur. Ze had daar graag meer van terug gezien in het document. Maar verder dus een zeer goed document voor wat het moet doen.Kwaliteit online afspraken
Prima omdat ze er aan gewend was. Ze had wel het gevoel dat sommige leveranciers vanwege wellicht een generatie verschil niet maximaal goed uit de verf kwamen in de online sessies.Kwaliteit Matches
Goede matchesMeerwaarde
JazekerHeel positief advies gesprek, de boel werd netjes op een rijtje gezet en de kleine problemen werden zelfs keurig netjes aangestipt.
Jeroen van GilsTrafa BVKwaliteit adviesgesprek
Heel positief, de boel werd netjes op een rijtje gezet en de kleine problemen werden zelfs keurig netjes aangestipt.Kwaliteit adviesrapport
Duidelijk rapport met alle benodigde informatieKwaliteit online afspraken
Het proces zelf is goed opgepakt door de leveranciers in het vooraf bespreken en opzetten van de online afspraken. Echter waren sommige meer bedreven in het gebruik maken van het medium dan wel het toepassen op Trafa als organisatie. Was al gewend aan het gebruik maken van online tools om af te spreken en voor deze fase was het een goed medium om kennis te maken en informatie in te winnen.Kwaliteit Matches
Goed hoewel voor hem sommige wellicht meer geschikt waren voor bovenkant MKBMeerwaarde
Ja! Met name dat hij nooit op 4 van de 5 geleverde matches zelf terecht had gekomen. En het was fijn om zijn probleemstelling helder geformuleerd te krijgen dankzij ons.Goed advies! Iedereen die ze aan de lijn heeft gehad was gewoon erg goed en stelde altijd de juiste vraag. Lees meer....
Marieke van den HoogenKahunaKwaliteit adviesgesprek
Goed, iedereen die ze aan de lijn heeft gehad was gewoon erg goed en stelde altijd de juiste vraag.Kwaliteit adviesrapport
Had ze nog meer diepgang gewenst in het document, ook met name hoe selectieproces werkte.Kwaliteit online afspraken
Voor informatie overdracht was het een prima medium. Ze had het wel interessant en fijn gevonden wellicht om een opname te hebben van de online gesprekken als naslagwerk.
Kwaliteit Matches
Goede matches!Meerwaarde
Zeker. Een selectie vanuit de grote stapel aan mogelijkheden krijgen heeft enorm veel tijd bespaard. Ze was wel van mening dat er nog veel meer meerwaarde geleverd had kunnen worden door meer diepgang. Bijvoorbeeld meer hulp om van 5 naar 3 te kunnen gaan in de selectie.Verbeterpunten ?
Niet meer dan eerder al genoemdFijn gesprek waar de duidelijke boodschap van het simpel houden goed is aangekomen en tot goede matches heeft geleid. Lees meer....
Esther GeuzebroekTTL Geuzebroek Haarlem BVKwaliteit adviesgesprek
Fijn gesprek waar de duidelijke boodschap van het simpel houden goed is aangekomen en tot goede matches heeft geleid.Kwaliteit adviesrapport
Lang geleden maar zeer nuttig en overzichtelijk in haar herinnering. Goede overzichtspagina's. Kon bijvoorbeeld conclusies trekken dat hoewel Digitaal Kantoor relatief klein was wel al lang bezig was en dus een fijne stabiele partij is.Kwaliteit online afspraken
Prima, sinds corona weten we niet beter en was zeer content met de bespaarde kilometers.Kwaliteit Matches
Fijn namen waar ze nog nooit van had gehoord maar die wel raak waren voor haar probleemstelling.Meerwaarde
100%Verbeterpunten?
Nee zoals het ging was perfectFijn adviesgesprek. Zeer concreet snel helder en duidelijk. Goed uitgevoerd gesprek met iemand die wist waar hij het over had. Zorgde direct voor nog meer vertrouwen op een goede uitkomst. Lees meer....
Bart ObbinkObbinkKwaliteit adviesgesprek
Zeer concreet snel helder en duidelijk. Goed uitgevoerd gesprek met iemand die wist waar hij het over had. Zorgde direct voor nog meer vertrouwen op een goede uitkomstKwaliteit online afspraken
Hoewel natuurlijk ruimschoots gewend nu aan de zoom meet en teams was het nog wel gek om voor een eerste keer zo kennis te maken. dat gevoel duurde wel maar kort en dan was het een prima platform om een duidelijk beeld te krijgen van de partner en zijn oplossingKwaliteit Matches
Iedereen was capabel en kon een oplossing bieden en daarmee heeft hij dus ook aan ieder gesprek echt iets gehad, zeker voor de toekomstige gesprekken.Meerwaarde
Zeker, er is ongelofelijk veel tijd uit handen genomen voor Obbink en er zijn partners naar boven gekomen die zij zelf waarschijnlijk nooit hadden gevonden in hun eigen zoektocht.Verbeterpunten ?
Nee, alles is zeer goed verlopen en afspraken zijn goed nagekomen.Volledig ondersteuning wat positief is ervaren. Informatie is met veel vertrouwen intern gedeeld omdat het duidelijk de boodschap vertegenwoordigd van de ERP zoektocht die men aan het doen was. Lees meer....
Mark FaayFaayKwaliteit adviesgesprek
Positief ervaren. Adviseur had duidelijk in de gaten wat men qua knelpunten had en waar men naar toe wildeKwaliteit adviesrapport
Volledig document dat positief is ervaren. Is met veel vertrouwen intern gedeeld omdat het duidelijk de boodschap vertegenwoordigd van de ERP zoektocht die men aan het doen wasKwaliteit online afspraken
Was een nieuwe ervaring maar ging prima. Wel nog steeds de voorkeur voor fysiek maar in dit geval was het goed te doen zeker omdat middels het delen van het scherm je de oplossing direct goed kan bekijken en ervaren.Kwaliteit Matches
De ene match was net beter dan de andere maar dat had te maken dat sommige een hele sterke project focus hadden waar ze dan te kort schoten in het productie gedeelte wat voor hen ook zeer belangrijk is.Meerwaarde
Zeker zo ervaren dat er veel meerwaarde is geleverd. Als de organisatie het allemaal zelfstandig had moeten doen had zeer lastig geweest om daarmee om te gaan. Was prettig om een partner te hebben die te vertrouwen was en de juiste kennis heeft om een goede voorselectie te kunnen maken.Zou je het NKC aanbevelen?
AbsoluutVerbeterpunten?
NeeGoede matches en elke gesprekspartner wist zich heel goed aan te passen aan het gebrek aan kennis van hun zijde. Lees meer...
Patrick WillemsenPlastxs B.V.Kwaliteit adviesgesprek
Heel duidelijk gesprek waar de gegeven input zeer goed verwerkt werd. Had echt het gevoel begrepen te worden voor wat er belangrijk was voor hun zoektochtKwaliteit adviesrapport
Heel positief. Duidelijke en heldere uiteenzetting van de eerder genoemde gesprekken.Kwaliteit online afspraken
Prima. Het was goed te doen en zal het nieuwe normaal zijn van meetings.Kwaliteit Matches
Goede matches en elke gesprekspartner wist zich heel goed aan te passen aan het gebrek aan kennis van hun zijde.Meerwaarde
Absoluut. Dit had zonder onze medewerking heel veel meer tijd gekost. De aanwezige kennis en ervaring bij het NKC heeft het traject enorm veel tijd en ergernis bespaart.Zou je het NKC aanbevelen?
Ja, heeft veel tijd en energie gescheeld en het was ook zeer prettig om 1 aanspreekpunt te hebben waar alle informatie samenkomt van het opstellen van de requirements tot het regelen van de afspraken.Verbeterpunten ? nee
Meerwaarde? Absoluut. Op eigen kracht hadden ze nooit deze partijen gevonden en al helemaal niet in dit tijdsbestek. Lees meer...
Sanne van HaasterLieuwe boardsKwaliteit adviesgesprek
Heel goed gesprek waarin de juiste vragen gesteld werden. Voelde zich zeer goed begrepen in hun zoektocht.Kwaliteit adviesrapport
Top document. Duidelijk en overzichtelijk en goed deelbaar met collega's die niet het voortraject hadden meegemaakt.Kwaliteit online afspraken
Op Zich prima, was natuurlijk even wennen maar voor het doel wat het diende een zeer goed platform.Kwaliteit Matches
Goed, echt het gevoel de relevante matches gesproken te hebben.Meerwaarde
Absoluut. Op eigen kracht hadden ze nooit deze partijen gevonden en al helemaal niet in dit tijdsbestek.Zou je het NKC aanbevelen?
Ja, er wordt zeer goed doorgepakt en er is een gevoel van volledige ontzorging gedurende het hele traject.Verbeterpunten ?
NeeNa gesprek met adviseur trajecten bij andere adviseur meteen stopgezet. Lees meer....
Marco MarkusTecairKwaliteit adviesgesprek
Heel positief. Vroeg goed door om tot de kern te komen. Toen hij ophing had hij echt het gevoel dat hij eindelijk een partner had gevonden die het snapt.Kwaliteit adviesrapport
Overzichtelijk, alles staat er in. Niet alle partijen hadden referenten erbij staan dat had wel fijn geweest.Kwaliteit online afspraken
Zeer goed te doenKwaliteit Matches
Goede matches voor hun specifieke problemenMeerwaarde
Ja, meerder partners gevonden die ze anders nooit zelf hadden gesproken.Zou je het NKC aanbevelen?
Ja
Verbeterpunten?
NeeWat is je plan nu?
Ingerichte demo's en daarna referenties bezoeken.Ontzettend blij verrast met alle gesprekspartners die zeer goed de tijd namen en allemaal absoluut een goede oplossing kunnen aandragen. Lees meer....
Debby DamenJ. van ZantenDebby DamenJ. van ZantenKwaliteit adviesgesprek
Heel goed gesprek waarbij ze duidelijk voelde dat er interesse was voor haar case en dat er kennis aanwezig was om dit goed op te pakken.Kwaliteit adviesrapport
Heel fijn document. Als leidraad gebruikt tijdens de gesprekken en als naslagwerk als ze weer aan de slag ging met het project.Kwaliteit online afspraken
Zeer goed te doen. Misschien wel beter dan fysiek afspreken omdat je direct in de oplossing kan duiken en je in je eigen fijne omgeving bent.Kwaliteit Matches
Heel goed. Ontzettend blij verrast met alle gesprekspartners die zeer goed de tijd namen en allemaal absoluut een goede oplossing kunnen aandragenMeerwaarde
Zeker. Zelf had ze deze gesprekpartners nooit gevonden.Zou je het NKC aanbevelen?
Absoluut!Verbeterpunten ?
Met haar eigen deadline op het oog had ze graag eerder ingepland maar kon dit dankzij het adviesrapport goed zelf verder oppakken.Mooie beknopte opsomming van de kern van het verhaal. Prettig document om te gebruiken bij de gesprekken. Lees meer...
Gert Jan HopKoelewijn's HaringinleggerijKwaliteit adviesgesprek
Goed gesprek zeer duidelijkKwaliteit adviesrapport
Mooie beknopte opsomming van de kern van het verhaal. Prettig document om te gebruiken bij de gesprekken. Een goede toevoeging zou zijn dat er een vragenlijst per leverancier is om te assisteren bij de gesprekken die plaatsvinden.Kwaliteit online afspraken
2 afspraken waren op locatie en 2 online. Aangezien ze een productiebedrijf zijn waren de leveranciers die op locatie langs kwamen in het voordeel omdat ze met eigen ogen de processen konden zien en dus veel beter konden toelichten hoe hun oplossing voor die specifieke processen een goede oplossing kan aandragen. In hun geval was op locatie dus licht de voorkeur echter gaven de online afspraken ook een compleet beeld om zodoende een goede afweging te kunnen maken.Kwaliteit Matches
Zeer goede mix van partijen die allemaal functioneel goed aansluiten maar wel van elkaar afweken in hoe ze dat doen en hoe ze zijn.Meerwaarde
JazekerZou je het NKC aanbevelen?
JaVerbeterpunten?
NeeWat is je plan nu?
Toegepaste demos met de top-3Heldere uitleg van hoe de diverse partijen tot stand zijn gekomen en hoe deze zich verhouden ten opzichte van hun organisatie. Prettig naslagwerk om tijdens het hele proces bij je te hebben. Lees meer....
Desiree de JongL. van Raak MilieutechniekDesiree de JongL. van Raak MilieutechniekKwaliteit adviesgesprek
Heel duidelijk gesprek waarin goed uiteen is gezet hoe we te werk gaan en wat we gaan doen. Normaliter is de organisatie totaal niet van het in vertrouwen nemen van dergelijke externe initiatieven maar in dit geval was het vertrouwen er direct.Kwaliteit adviesrapport
Heldere uitleg van hoe de diverse partijen tot stand zijn gekomen en hoe deze zich verhouden ten opzichte van hun organisatie. Prettig naslagwerk om tijdens het hele proces bij je te hebben.Kwaliteit online afspraken
Online ging heel goed, meer dan adequaat genoeg om een duidelijk beeld te krijgen van de diverse gesprekspartnersKwaliteit Matches
Iedereen was zeer capabel en kon een goede oplossing aandragen voor hun specifieke situatie dat terwijl er toch een lastig vraagstuk lag waarin zowel field service als een stuk productie aan bod kwamen en dit geen doorsnee oplossing heeft. Uiteindelijk bleek er een sterke voorkeur voor de alles in 1 oplossingen tov de best of breed partijen.Meerwaarde
Ja absoluut. Gesproken en gematched met partijen die ze zelf nooit gevonden hadden. Zelfs niet na een eigen zoektocht gericht op ERP systemen. Zeer tevreden met de enorme kennis waarvan ze gebruik hebben kunnen maken.Zou je het NKC aanbevelen?
AbsoluutVerbeterpunten?
Wellicht ons en bedrijven zoals ons in de toekomst gebruiken als referentie voor soortgelijke bedrijven die hun zoektocht starten. Dit hadden wij zelf ook heel fijn gevonden.Wat is je plan nu?
Eisenlijst opstellen, stroomsituatie aanleveren aan top-3 voor een ingerichte demo en met de uiteindelijke top-2 ref bezoeken doen en offerte trajectWas ongelofelijk fijn dat ze aan alle leveranciers die al contact aan het opnemen waren kon zeggen dat het NederlandsKennisCentrum het aan het oppakken was. Lees meer...
Ilona PrinsMezutecKwaliteit adviesgesprek
Heel positief gesprek waarin alles heel duidelijk is geworden. Was ook ongelofelijk fijn dat ze aan alle leveranciers die al contact aan het opnemen waren kon zeggen dat het NederlandsKennisCentrum het aan het oppakken was en ze met hem moesten gaan schakelen. Iedereen was ook bekend met NederlandsKennisCentrum en hebben daarna ook keurig de leiding van het NKC gevolgd.Kwaliteit adviesrapport
Prima rapport stond alles in wat er was verwacht en nog meer.Kwaliteit online afspraken
In het begin heel even wennen aan het online meeten maar daarna was het heel goed te doen.Kwaliteit Matches
Heel goedMeerwaarde
AbsoluutZou je het NKC aanbevelen?
JazekerVerbeterpunten ?
GeenNuttig informatie wat snel leesbaar is maar wel alle informatie bevat voor de fase van het traject. Regelmatig nog geraadpleegd in latere momenten. Lees meer...
Jelle PeddemorsWagelaar RijwielgroothandelJelle PeddemorsWagelaar RijwielgroothandelKwaliteit adviesgesprek
Zoals alle communicaties met de organisatie van het NederlandsKennisCentrum was ook dit een prettig contact dat to the point kwam en de juiste informatie naar boven haalde.Kwaliteit adviesrapport
Nuttig document dat snel leesbaar is maar wel alle informatie bevat voor die fase van het traject. Regelmatig nog geraadpleegd in latere momenten.Kwaliteit online afspraken
Voor het type gesprek wat er plaats moest vinden een uitstekend mediumKwaliteit Matches
Zeer sterk. Zelf hadden ze 4 partijen al gekozen. Daar boven kwamen de partijen van het NKC. Uiteindelijk bleven er 4 partijen van het NKC over en geen van de zelf gekozen partijen. Dit is een duidelijk pluspunt van het NKC dat ze de markt echt goed begrijpen en ons met de juiste partijen in contact hebben gebrachtMeerwaard
Ja
Zou je het NKC aanbevelen?
Ja
Verbeterpunten?
Wellicht een sterren rating systeem voor hoeveel de oplossing eventueel gaat kosten zodat ze te vergelijken zijn zonder dat ze direct aan een prijs worden opgehangen.Wat is je plan nu?
Vervolg gesprekken met de eigenaar erbij en daarna toegepaste demo's met de top2Heel erg veel goede en fijne tips ontvangen waar we echt iets mee konden. Lees meer...
Willem StohrZeppaKwaliteit adviesgesprek
Heel leuk gesprek, Adviseur gebruikte af en toe te specifieke termen maar hij wist wel heel erg goed duidelijk te maken wat er nodig was en hoe we nu verder moesten. Heel erg veel goede en fijne tips ontvangen waar we echt iets mee konden.Kwaliteit adviesrapport
Iets te wollig voor onze behoeftes en de link met intake gesprek was niet 100% overgenomen. Overigens snap we wel dat het document erg geschikt is voor de fase waarin we zaten.Kwaliteit online afspraken
Prima is men al compleet aan gewend.Kwaliteit Matches
Heel goed veel beter dan we zelf of anderen ooit voor ons hadden kunnen samenstellenMeerwaarde
Absoluut, heel erg veel werk is ons uit handen genomen en de juiste bomen zijn uit het bos gehaald voor onsZou je het NKC aanbevelen?
Ja, zelfs al gedaanErg tevreden over de snelheid van het traject en de wijze waarop de matching was ingestoken zodat ze ook inzicht kregen in leveranciers en modellen die we niet kenden. Erg tevreden en in staat nu zelfstandig verder te gaan met het traject.
Peter van wierenInterflow CleanroomErg tevreden over de snelheid van het traject en de wijze waarop de matching was ingestoken zodat ze ook inzicht kregen in leveranciers en modellen die we niet kenden. Erg tevreden en in staat nu zelfstandig verder te gaan met het traject.
Juiste documentatie op het juiste moment. Zeer bruikbaar en hij vond het fijn dat alle besproken punten goed terug kwamen in het document. Lees verder...
Bart van de VenSleegers Farm EquipmentAlgemene indruk traject:
Zeer positief, heeft ervaring gehad met leadbroker en dit was echt 100x beter, niet te vergelijken. Voelde zich echt begrepen en zag dat we onafhankelijk zijn.Kwaliteit adviesgesprek:
Zeer verhelderend gesprek waarde kennis van adviseur zeer waardevol was. Hij hoopte dat iedereen die door ons geholpen word zo'n adviseur aan de lijn zou krijgen.Kwaliteit adviesrapport:
Juiste document voor het juiste moment. Zeer bruikbaar en hij vond het fijn dat alle besproken punten goed terug kwamen in het document.
Kwaliteit online afspraken:
Was prima verzorgd, twee lieten echt de software zien de andere twee gaven een online presentatie met screenshots. Degene waarvan hij echt de software live zag kregen de voorkeur.
Meerwaarde:
JazekerVerbeterpunten?
Geen. Goed georganiseerd en zeer prettige samenwerking.Goede inleving in de problematiek die speelde. Lees meer...
Gerard van de KrolDe Kruyf MechanisatieAdviesgesprek:
Goed, ondanks dat er niet voldoende specifieke branche kennis was op voorhand, kreeg de Kruyf wel het gevoel heel goed begrepen te zijn in hun problematiek.Adviesrapport:
Goed te lezen document. Wat tegenviel is dat de leveranciers in 1ste instantie niet de juiste referenties gaven, dat is later goed gekomen.Online afspraken:
Sterke voorkeur voor fysieke afspraken maar dat komt omdat hij graag non verbale communicatie graag ziet. Nu te vaak licht vanuit de achterkant met de webcams waardoor gezichtsuitdrukkingen verloren gaan. Verder was online wel heel goed te doen zeker als preselectie middel.Matches:
Goed een mooie mix van oplossingen die het kunnen.Meerwaarde?
Zeker, 2 leveranciers die hij op oog had werden bevestigd en 2 die hij niet kende maar zeker potentie hebben.Verbeterpunten?
Niet zo 123. Sterk product zoals het is.Makkelijker en beter dan de meeste documenten die hij dagelijks ontvangt. Duidelijk en zeer toegankelijk informatie! Lees meer...
Arjan KlapwijkBio4LifeAlgemene indruk traject:
Zeer positiefKwaliteit adviesgesprek:
Positief, iets te lang geleden om alle details nog te herinneren. maar heeft wel bijgedragen aan het doorzetten van het traject met ons.Kwaliteit adviesrapport:
Makkelijker en beter dan de meeste documenten die hij dagelijks ontvangt. Duidelijk en zeer toegankelijk document
Kwaliteit online afspraken:
Geen ideale vervanging van fysiek. 3 afspraken was ook zeer vermoeiend omdat het online was. Was aan het eind van de dag volledig kapot.
Kwaliteit Matches:
Tevreden, alles zou goed passen en was blij verrast met alles.
Meerwaarde:
Absoluut! de stok achter de deur was voor hem als drukke ondernemer zeer welkom. Ook het hier is alles ingepland en bam aan de slag was ook welkom omdat als het initiatief bij hem had gelegen het over 5 maanden nog steeds niet gedaan zou zijn, omdat er altijd wel iets op zijn bureau ligt om te doen voor de dagelijkse business.
Verbeterpunten?
Een inventarisatie in persoon had nog beter geweest. Maar dan als kers op de taart.Zeer fijne gesprekken die ook zeer persoonlijk en toegespitst aanvoelden. Lees meer...
Geert PostemaDivoza HorseworldAdviesgesprek:
Heel prettig heeft er uiteindelijk drie gehad. Zeer fijne gesprekken die ook zeer persoonlijk en toegespitst aanvoelden.Adviesrapport:
Heel duidelijk rapport zonder dagboekstijl dus super overzichtelijk. Er staat precies genoeg.Online afspraken:
Heel prettig om te ervaren en allemaal prima verlopen. Hij onderschrijft ook dat online afspraken om tot een top 3 te komen een zeer welkome werkwijze is.Matches:
Uitstekend uiteindelijk. Had eerst twijfels bij sommige maar nu alles doorlopen heeft hij een goede mix ervaren.Verbeterpunten?
NeeGoede gesprekken met NederlandsKennisCentrum die ze verder hebben geholpen. Lees meer...
MichelleC&R GroupKwaliteit adviesgesprek
Goede gesprekken (hebben meer plaatsgevonden) die ze verder hebben geholpen.Kwaliteit adviesrapport
Had meer diepgang verwacht, zag er verder wel zeer verzorgd en duidelijk uit.Kwaliteit online afspraken
Prima, heel goed bevallenKwaliteit Matches
4 gesprekken gehad waarvan 2 al snel duidelijk werd dat ze functioneel niet boden wat ze zochten. De twee anderen gaan ze mee verder. Beide had ze niet makkelijk zelf gevondenMeerwaarde
JaZou je het NKC aanbevelen?
JaZelf had hij deze partijen nooit gevonden. Bewust een intensief programma gedaan qua afspraken maar dat pakte zeer goed uit omdat de verschillen tussen de matches alleen maar duidelijker werden. Lees meer...
Raymond LampingDierenuitvaartcentrum IJsselsteinKwaliteit adviesgesprek
Hoewel in het begin nog argwanend met betrekking tot de dienstverlening was wel duidelijk dat er veel kennis aanwezig is in het NederlandsKennisCentrum en uiteindelijk hebben ze ook bewezen uniek te zijn in hun dienstverlening en dat echte goede gratis hulp dus nog zeker bestaat. De adviseur ging erg snel maar wist zeker waar hij het over had. Een zeer positief gesprek.Kwaliteit adviesrapport
Heel duidelijk document zonder enige poespas. Beknopt effectief en to the point. PositiefKwaliteit online afspraken
Functioneel en zeer nuttig om een schifting te maken van 5 naar 3 partijen. Natuurlijk heeft in persoon afspreken veel voordelen maar voor deze doelstelling een zeer efficiënt middel.Kwaliteit Matches
Positief, zelf had hij deze partijen nooit gevonden. Bewust een intensief programma gedaan qua afspraken maar dat pakte zeer goed uit omdat de verschillen tussen de matches alleen maar duidelijker werden.Meerwaarde
Heel veel werk is uit handen genomen en heel veel terug gekregen voor het gegeven vertrouwenZou je het NKC aanbevelen?
AbsoluutHeel sterk en mooie selectie. Alle gesproken partijen konden de oplossing aandragen die gewenst was. Lees meer...
Angela RossBeuker SPKwaliteit adviesgesprek
Goed gesprek met prima leidraad voor tijdens de gesprekkenKwaliteit adviesrapport
In het begin ervaarde ze het als een nogal druk document maar inmiddels heeft ze er een prettig ervaring mee. Goed deelbaar binnen de organisatie, voor haar gevoel kon ze het document delen zonder toelichting er bij te geven en zou de boodschap duidelijk zijn.Kwaliteit online afspraken
Het online afspreken is meegevallen, uiteindelijk bleek het een prima manier te zijn om af te spreken. Ze vond het een goede manier om een pre selectie te maken voor de partijen waarmee je fysiek wil afsprekenKwaliteit Matches
Heel sterk en mooie selectie. Alle gesproken partijen konden de oplossing aandragen die gewenst was.Meerwaarde
Heel veel. er zijn teveel partijen in de markt en deze selectie en opzet heeft heel veel gebracht.Verbeterpunten:
GeenHeeft echt het gevoel de juiste gesprekspartners gesproken te hebben die voor hun case relevant waren op 1 leverancier na die niet in Frankrijk actief bleek te zijn/kunnen. Lees meer...
Xander BomCreAppetitKwaliteit adviesgesprek
Goed gesprek goede vragenKwaliteit adviesrapport
Goed en duidelijk rapport. Hier en daar niet 100% correct maar dat is inherent aan een telefonische intake (wellicht dat we dit met de live intake en verwerking oplossen)Kwaliteit online afspraken
Nvt, het waren fysieke afspraken geworden op initiatief van de aanvragerKwaliteit Matches
Heeft echt het gevoel de juiste gesprekspartners gesproken te hebben die voor hun case relevant waren op 1 leverancier na.Meerwaarde
GoedVerbeterpunten?
NeeHet adviesrapport gaf vertrouwen en kon goed met het team gedeeld worden. Lees meer...
Kees van de beekBebo vloerenKwaliteit adviesgesprek
GoedKwaliteit adviesrapport
Goed, met vertrouwen met het team kunnen delen.Kwaliteit online afspraken
Minder ten opzichte van fysiek maar dat heeft ook met het DNA van het bedrijf te maken aangezien niemand intern echt fan is van online sessies. De online meetings diende wel hun doel. Helaas was er bij 1 de verbinding niet optimaal en pikten de microfoons niet altijd alles even goed op wat de flow van het gesprek niet ten goede kwam.Kwaliteit Matches
Goed, een fijne mix van gesprekspartnersMeerwaarde
Zeer goedZou je het NKC aanbevelen?
JaVerbeterpunten
NeeEen goed en helder adviesgesprek waarin alles duidelijk is gemaakt met betrekking tot het proces wat er kwam maar ook in welke richting de organisatie moet kijken als het aankomt op hun processen. Lees meer...
Dirk VermaasAluShutterKwaliteit adviesgesprek
Een goed en helder gesprek waarin alles duidelijk is gemaakt met betrekking tot het NKC en het proces wat er kwam maar ook in welke richting de organisatie moet kijken als het aankomt op hun processen.Kwaliteit adviesrapport
Helder en duidelijk document die uitermate geschikt was voor deze fase van hun traject.Kwaliteit online afspraken
Opzich goed hoewel sommige gesprekspartners wel heel laat waren met het bevestigen van de afspraak.Kwaliteit Matches
Prima selectie, enkel MKG ontbrak voor hun gevoel.Meerwaarde
Jazeker, veel partijen gesproken waar ze anders nooit van hadden gehoordZou je het NKC aanbevelen?
JaVerbeterpunten?
Nee, anders dan leveranciers beter laten bevestigenPositieve ervaring met NederlandsKennisCentrum en het was ook erg leuk dat adviseur ook nog zelf is langs geweest. Lees meer...
Robert TimmermanDe Roode loperKwaliteit adviesgesprek
Positief en het was ook erg leuk dat adviseur daarna nog zelf is langs geweestKwaliteit adviesrapport
Opmaak is zeer fraai echter was het voor een matchadviesrapport toch wel weinig informatie voor het aantal pagina's. Iets te plat document voor wat hij had gewild.Kwaliteit online afspraken
Was gek genoeg voor hem een van de eerste keren dat hij online meeting deed maar is zeer goed bevallenKwaliteit Matches
Had wel gehoopt meer branche specifieke oplossingen te zien maar begrijpt wel dat dat wellicht niet bestaat of binnen hun budget ging vallen.Meerwaarde
ZekerZou je het NKC aanbevelen?
AbsoluutVerbeterpunten?
Reeds aangegevenZeer verrassend, eigenlijk was elke gesprekspartner een welkome verrassing waar hij nog niet eerder van had gehoord of waar hij een beter beeld kreeg. Lees meer...
Michael SomerwilDeformaKwaliteit adviesgesprek
Fijn en uitgebreid gesprek dat zeer open minded was. Dat kon Michael zeer waarderen. Er werden ook uitstekende vragen gesteld waardoor de kern goed naar boven gekomen is.Kwaliteit adviesrapport
Nette opmaak maar hij had wel veel papier nodig, naar zijn voorkeur had het allemaal beknopter gekund maar hij snapt zeker dat het een opmaak nodig heeft. Wel een goede uiteenzetting van alles wat hij besproken had en hoe de partijen zich vergeleken tov zijn case.Kwaliteit online afspraken
Al goed gewend aan het online kennismaken en was de perfecte manier om van 5 partijen naar 3 toe te werken.Kwaliteit Matches
Zeer verrassend, eigenlijk was elke gesprekspartner een welkome verrassing waar hij nog niet eerder van had gehoord of waar hij in een ander daglicht naar kon kijken.Meerwaarde
AbsoluutZou je het NKC aanbevelen?
Jazeker, het is hem zeer duidelijk geworden dat wij echt de hele markt kunnen overzien en hem de juiste gesprekspartners hebben geleverd die hij zelf nooit had kunnen vinden.Verbeterpunten?
NeeWat is je plan nu?
Zelfstandig verder met de top-3"Een hele prettige en efficiënte manier om kennis te maken met de relevante leveranciers voor ons. Wij zagen allang door de bomen het bos niet meer en dit was zeer welkom. Absoluut een duidelijk verhaal van het NederlandsKennisCentrum die middels zeer goede communicatie ons uitstekend hebben geholpen" Lees meer...
Ilona BrockhoffLove2WaitKwaliteit adviesgesprek
Heel duidelijke en prettig gesprek waarin alles perfect is benoemd en we ons goed gehoord voeldenKwaliteit adviesrapport
Ontzettend blij verrast met dit document. Niet alleen de layout was al een dikke wow factor voor ons maar ook zeker de inhoud waren wij zeer over te spreken.Kwaliteit online afspraken
Was heel goed te doen en een goede manier om efficiënt te bepalen welke partijen een vervolg waard zijn. Ook heel goed geregeld door het NKC en bij uitblijven van uitnodigingen van de gesprekspartners was het binnen het uur wel voor elkaar.Kwaliteit Matches
Heel goed, wij hadden al zelfs veel onderzoek gedaan maar zagen door de bomen het bos niet. Om op deze manier partijen voorgeschoteld te krijgen die allemaal relevant waren op hun manier was zeer prettig.Meerwaarde
Absoluut, zo een grote markt dat je door de bomen het bos niet ziet. Zelf hadden we ook als eens geprobeerd partijen te benaderen voor een gesprek maar op deze manier via het NKC was zoveel efficiënter dan we ons ooit hadden kunnen voorstellenZou je het NKC aanbevelen?
Ja zonder enige twijfelVerbeterpunten ?
Nee, van de communicatie tot aan de inhoud alles was ontzettend sterk. Blijf het vooral zo doen.Helaas al zijn gegevens prijsgegeven bij een andere website met als gevolg dat heel de software wereld hem ineens ging bellen. Bij het NederlandsKennisCentrum ging dit ongelofelijk veel beter. Lees meer...
Marcel van SprakelaarBliek ElectrotechniekKwaliteit adviesgesprek
Goed gesprek met adviseur die overkwam als een zeer vlotte jongen. Had misschien hier en daar wel wat meer kunnen luisteren. Marcel had namelijk graag wat vaker iets willen kunnen vertellen over hun situatie. Was wel een gesprek wat zeer nuttig was en de kern van de zaak heeft gevonden en ook zeker veel vertrouwen wekte.Kwaliteit adviesrapport
Mooi rapport dat zeer prettig was als document. Niet 80 pagina's met overdreven inhoud maar juist nuttige inhoud met goede aandachtspunten per gesprekspartnerKwaliteit online afspraken
Het had de voorkeur om eigen in persoon te ontmoeten omdat dat toch prettig praat maar de tijden zijn nou eenmaal zo. Online was goed te doen maar was dus minder prettig qua ervaring. Dit kwam ook omdat zij met een aantal personen in dezelfde ruimte zaten en de gesprekspartner online de presentatie deed.Kwaliteit Matches
Goede mix van partijen. Enige punt van kritiek was dat een leverancier geen ervaring had met de 2BA koppeling en daarmee ook niet met de branche voor hun gevoel. Leek de vreemde eend in de bijt daardoor.Meerwaarde
Absoluut. Marcel had zich al uitvoerig ingelezen en bij een andere website helaas al zijn gegevens prijsgegeven met als gevolg dat heel de software wereld hem ineens ging bellen. Bij het NKC ging dit ongelofelijk veel beter. Kon echt zijn probleem neerleggen en voelde zich enorm geholpen.Zou je het NKC aanbevelen?
Ja absoluut, reeds gedaan al zelfsVerbeterpunten ?
Misschien duidelijker maken dat na het gesprek met de adviseur de interacties met planner plaats gaat vinden. Dit was niet helemaal duidelijk nu. Overigens waren de interacties met de planner zeer prettig en een goede aansluiting op e adviseur.Wat is je plan nu ?
Krijgen een gratis ERP scan van een leverancier en gaan daarna Demo's doen met de 3 overgebleven partijenVerstrekte informatie was een gevarieerde mix die je alleen kan bereiken als je veel kennis en ervaring hebt van processen en ICT dienstverleners in onze branche. Lees meer...
Lars KrismanAltcon Equipment B.V.Evaluatie dienstverlening NederlandsKenisCentrum:
Kwaliteit advies(gesprek) gegeven door het NederlandsKennisCentrum
Heel goed gesprek en vakkundig. Werd ook bevestigd door de gesproken leveranciers, deze hadden een goed beeld van de organisatie en dat alleen maar kan wanneer de adviseur een heel goed beeld heeft kunnen schetsen van hen.
Kwaliteit adviesrapport
Goede houvast. Was een heel fijn document om te krijgen omdat je alles overzichtelijk hebt en er toch vaak naar terug grijpt tussen de gesprekken door.Kwaliteit online afspraken (i.v.m. Corona)
Beviel eigenlijk prima. Vooraf een agenda kunnen delen en dat beviel ook goed tijdens de gesprekken. Geen reistijd, eigenlijk zou hij het ten alle tijden aanbevelen om op deze manier op te pakken.
Kwaliteit Matches
Gevarieerde mix van partijen die je alleen kan bereiken als je veel kennis en ervaring hebt in de branche.Meerwaarde
Absoluut, heeft de organisatie veel gebracht en selectieproces verbeterd.
Wordt het NederlandsKennisCentrum aanbevolen?
Jazeker. NKC was veel sneller en persoonlijker dan bijvoorbeeld de ERP-wijzer die enkel een lijstje met namen naar voren schoven. De kennis en ervaring druipt er vanaf bij het NKC en de contacten waren persoonlijk fijn en vlot.Verbeterpunten ?
Wellicht handig en leuk om bij de gesprekken aanwezig te zijn af en toe om een nog beter beeld te krijgen van hoe de partijen het aanpakken.Wat is je plan nu ?
De volgende stap is om met 4 partijen demo's te organiserenJe merkt tijdens het contact dat het NederlandsKennisCentrum met niks anders bezig is dan met ERP en de markt van ERP. Zeer hoge kennis van zaken. Lees meer...
Frenk MostertHera Nederland BVKwaliteit adviesgesprek
Heel goed. Je merkt dat de adviseur met niks anders bezig is dan met ERP en de markt van ERP. Zeer hoge kennis van zaken. Bleek ook maar weer eens toen we vroegen naar een pakket waarbij we zelf een gesprek hadden geregeld en hij haarfijn kon wijzen op de punten waarom het niet kon aansluiten wat later ook nog eens werd bevestigd in de gesprekken met de leverancier.Kwaliteit adviesrapport
Ziet er professioneel uit en heeft geen poespas qua inhoud. Heel fijn document dat to the point komt.Kwaliteit online afspraken
Was prima ging heel goed. Toevallig iemand in hun team had corona op dat moment dus was ook nog eens handig omdat er geen tijd verloren ging op deze wijzeKwaliteit Matches
Goede mix van sterke partijen gekregen.Meerwaarde
JaWordt NederlandsKennisCentrum aanbovelen?
JaVerbeterpunten ?
GeenFijne informatie waar vooral het eerlijke en open oordeel per gekoppelde leverancier zeer prettig was in gebruik maar ook als naslagwerk. Lees meer...
Guido van VulpenDTileKwaliteit adviesgesprek
Prettig gesprek waarin gelijk de diepte werd gegaan als het ging om de verschillende gesprekspartners die er zijn en de verschillende pakketten die er in de markt zijn. Daarnaast was de adviseur heel scherp in de vraagstelling om zodoende de onderscheidende elementen van DTILE naar boven te halen. Kreeg echt het idee dat de adviseur hier ook veel plezier aan beleefde om deze puzzel naar boven te krijgen.Kwaliteit adviesrapport
Fijn document waar vooral het eerlijke en open oordeel per gekoppelde leverancier zeer prettig was in gebruik maar ook als naslagwerk. Wellicht mag er wel meer context in voor de echte leek of wellicht een aparte bijlage die degene met minder kennis aan de hand kan nemen wat er allemaal te gebeuren staat.Kwaliteit online afspraken
Voor deze fase een heel goed medium waarbij wel gezegd moet worden dat de concentratie wel minder lang vast te houden is dan bij een live gesprek.Kwaliteit Matches
Zeer goede mix, alle gesprekspartners waren zeer interessant.Meerwaarde
AbsoluutZou je het NKC aanbevelen?
Ja, en maak in de toekomst ook graag weer gebruik van de diensten.Verbeterpunten ?
Voor dit moment niet maar wellicht na een volgende samenwerkingPrettig en zeer welkom gezien de enorme tijdsbesparing die werd gerealiseerd door gebruik te maken van het NederlandsKennisCentrum. Lees meer...
Rudy de GoedeBalkonHekkenKwaliteit adviesgesprek
Prettig is ook zeer welkom gezien de enorme tijdsbesparing die werd gerealiseerdKwaliteit adviesrapport
Sloot in grote lijnen goed aan wellicht klopten niet alles 100% op details niveau als het op de case aan kwam. Document zag er verder goed uit en dekte de lading die nodig was voor die fase. Intern gedeeld met 1 collega en daarvoor was het direct duidelijk.Kwaliteit online afspraken
Had zo zijn obstakels als het soms aankwam op de geluidskwaliteit en het was dus soms even zoeken naar de beste opstellen van alles elementen. Nog steeds een voorkeur voor fysiek.Kwaliteit Matches
Heeft er vertrouwen in dat dit een goede selectie is geweest voor hun zoektochtMeerwaarde
Zeer veelZou je het NKC aanbevelen?
Ja
Verbeterpunten?
Had voorals ons toch graag een keer in het echt ontmoet ipv alleen over de telefoon. Hoewel hij natuurlijk snapt dat dat in deze tijden onmogelijk is.Wat is je plan nu?
Toegespitste demos met zijn top-3 bekijken.Zeer verhelderend gesprek waarmee de neuzen de juiste richting opgezet werden. Lees meer...
Jankees PoldermanBlueTackKwaliteit adviesgesprek
Was een goed gesprek dat voor Jan af en toe te technisch was maar zijn compagnon was juist heel blij met de dieptegang de geboden werd. Uiteindelijk zeer verhelderend gesprek waarmee de neuzen de juiste richting opgezet werden.Kwaliteit adviesrapport
Duidelijk en prettig rapport dat in combinatie met de gesprekken een mooi totaalbeeld heeft gevormdKwaliteit online afspraken
Organisatie was al gewend aan online meetings en doet in principe niks anders op het moment. Was dus zeer prettig om het op deze manier te doen.Kwaliteit Matches
Hoogwaardig, een zeer goede mix waardoor het hele spectrum van aanbieders duidelijk is geworden en hun opties daarmee ook.Meerwaarde
Absoluut, heel veel meerwaardeZou je het NKC aanbevelen?
AbsoluutVerbeterpunten?
Iets strakkere communicatie in de fase tussen intake en inplannen. En hingen nog vragen in de lucht. Maar dit is geen echte kritiek omdat alles uiteindelijk zeer goed is verlopen.Wat is je plan nu?
Focus op interne processen en daarna de vervolggesprekken doen met de 2 matchesLaagdrempelig, in korte tijd veel informatie, zeker voor eerste oriëntatie.
Bart CoenradiPneutecBart heeft 1 van onze kennisdagen bezocht, voor Corona. Helaas namen we toen nog geen evaluatie gesprekken af maar Bart heeft wel een positieve Quote/review afgegeven die we mochten gebruiken! Bij de Quotes met de tekst 'Lees meer', staat een uitgebreide evaluatie.
Gertjan heeft 1 van onze kennisdagen bezocht, voor Corona. Helaas namen we toen nog geen evaluatie gesprekken af maar Gertjan heeft wel een positieve Quote/review afgegeven die we mochten gebruiken! Bij de Quotes met de tekst 'Lees meer', staat een uitgebreide evaluatie.
Dankjewel voor de gastvrijheid en organisatie, zeer waardevol!
Brenda de MunckMoovsBrenda de MunckMoovsBrenda heeft één van onze laatste Kennisdagen bezocht voordat we moesten stoppen i.v.m. Corona. Bij deze kennisdagen hadden we nog geen evaluatie rapport zoals we nu hebben. Neemt niet weg dat we Moov goed opweg hebben kunnen helpen en Brenda graag een positieve review/Quote wilde delen.
Twan heeft 1 van onze kennisdagen bezocht, voor Corona. Helaas namen we toen nog geen evaluatie gesprekken af maar Twan heeft wel een positieve Quote/review afgegeven die we mochten gebruiken! Bij de Quotes met de tekst 'Lees meer', staat een uitgebreide evaluatie.
Gratis? Waar zit het addertje onder het gras?
Hoe matchen jullie eigenlijk?
Wat gebeurt er met onze gegevens?
"We staan helemaal aan het begin van het traject, is het dan wel zinvol?"
Wij helpen bedrijven kosteloos, oprecht en zonder een addertje onder het gras met (het begin) van het ERP selectietraject. Klinkt te goed om waar te zijn? Dat snappen we, daarom deze site met echte en eerlijke verhalen van organisaties die we de afgelopen 18 maanden geholpen hebben.