Selecteer een pagina

Oracle softwareleverancier verruimde zijn software-as-a-service (saas) afzetgebied met twee deelgenoten, namelijk TeamSupport en Experian QAS. Softwareleverancier Oracle levert aan zijn deelgenoten een afzetgebied waar ze hun cloudoplossingen kunnen afzetten; de Oracle Cloud Marketplace. Vanuit deze cloud is het mogelijk voor cliënten om aanvullingen aan te brengen en oplossingen aan te leveren die ze al van Oracle gebruiken.  2 aandeelhouders werden toegevoegd aan de softwareleverancier; Experian QAS en TeamSupport. TeamSupport- softwares voornaamste doel is oplossingen leveren voor de Oracle werkzaamheden voor collaboratie en klantenservice. Experian QAS-software integreerde zijn datakwaliteitssoftware met de verkoopoplossing Oracle Sales Cloud. Op deze manier is het mogelijk om data te controleren op het moment dat het wordt verwerkt. TeamSupport levert klantenservicewerkzaamheden. Bij deze werkzaamheden wordt nadrukkelijk de aandacht gevestigd op wederzijdse associatie, communicatie en informatiedeling voor medewerkers van de klantenhelpdesk. Experian QAS levert datakwaliteitoplossingen en door de koppeling met Oracle Sales Cloud moet adresinformatie bij het verwerken al gecontroleerd kunnen worden. Het business Intelligence- en analyticsgebied moet intact blijven. Oracle is leverancier van de breedste selectie cloudoplossingen voor bedrijven, waaronder Software as a Service (SaaS), Platform as a Service (PaaS) en Infrastructure as a Service (IaaS). Oracle helpt met effectief plannen, sociaal actief worden, klanten te ondersteunen, bouwen van applicaties, mensen stimuleren en de omzet vergroten.