Klantrelatiemanagement (CRM) software bestaat reeds 30 jaar. De vraag is hoe CRM door de jaren heen is veranderd en welke impact CRM heeft op bedrijven die het nodig hebben om relaties op te bouwen met de hedendaagse consument.
Tsal Tsafany, Chief Customer Officer bij Base CRM, gaf te kennen dat hij jarenlange ervaring heeft binnen de It-branche en ongeveer 20 jaar werkt met bedrijfssoftware, met name CRM.
In 2009 werd Base CRM opgezet door Uzi Shmilovici, de CEO, en Tsal Tsafany en Base groeide van een klein bedrijf met een grote visie voor een middelgrote ondernemingen naar een middelgroot bedrijf met een grote visie.
Base CRM is de nummer 1 CRM applicatie in alle applicatiewinkels, groeit heel snel en doet het goed op de CRM markt.
Als gekeken wordt naar hoe mensen hun computers tegenwoordig gebruiken, verwachten zij 3 belangrijke aspecten namelijk:
Dekkingsgraad: gebruikers willen hun gegevens te allen tijde ter beschikking hebben, ongeacht de locatie waar ze zich bevinden, in de juiste grootte en de juiste context.
Intelligence: het beschikbaar stellen van een intelligent softwaresysteem dat de gegenereerde gegevens zinvol kan maken.
Een natuurlijke interface: men heeft geen tijd meer voor trainingen en of om mee te doen aan een driedaagse workshop om te leren hoe men het beste kan werken met een softwaresysteem. Als gebruikers tegenwoordig mooie, intuïtieve en verbazingwekkende consumentenapplicaties tegenkomen, willen zij zonder ervaring kunnen omgaan met deze applicaties.