Selecteer een pagina

In het verleden kwam het voor dat gebruikers problemen ondervonden wanneer Microsoft Internet Explorer werd bijgewerkt. Sommige van de ondersteunende systemen, zoals Microsoft Dynamics CRM werkten niet. Met de lancering van Internet Explorer 11 (IE11) zal dit probleem zich weer voordoen. Voor gebruikers van Microsoft Dynamics CRM 2011 en Microsoft Dynamics CRM 2013 werkt IE11 niet.

Desondanks is er wel een manier om dit probleem van IE11 op te lossen. Gebruikers kunnen proberen om de URL van hun CRM website toe te voegen aan de compatibiliteit “weergave instellingenlijst” van IE11, of bij het openen van IE11 op de menubalk klikken op Tools > compatibiliteit “weergave instellingen” > uw CRM URL hier toevoegen.

Over Internet Explorer 11 (IE11):
IE11 is geoptimaliseerd voor touch met de ondersteuning voor meerdere webstandaarden IE11. Verder biedt IE11 goede veiligheid en omvat ontwikkelaartools:

  •  Websites werken beter in IE11 door nieuwe compatibiliteitverbeteringen.
  • Rijke, hypersnelle 2D- en 3D-ervaringen met behulp van WebGL, hoge DPI ondersteuning, nieuwe functies in Canvas  websites en Windows Store apps die werken met behulp van JavaScript in IE11.
  • Alle nieuwe F12 Developertools van IE11 vergemakkelijken het ontwikkelen en de foutopsporing van websites in verschillende browsers en Windows Store apps die werken met behulp van JavaScript.
  • Echte sites laden snel met prerender en prefetch, netwerkprioriteitstelling en terugnavigatiecaching.