One Shoe mobile kreeg de taak van T-mobile, QR reader (iPhone en Android) te brandmerken en een mobiele website te ontwikkelen. Deze diensten zullen het pilot van T-mobile bijstaan waarbij het succes van de QR-code in fysieke T-mobile-shops gepeild zal worden. Voor de applicatie van de QR-codes zal gebruikt gemaakt worden van de software Adbridge, welke werd ontworpen door One S hoe mobile. Adbridge biedt inzage in het aantal keren dat een speciale QR-code gescand is, de tijden van scans en gehanteerde besturingssoftware. Op 7 oktober opende de nieuwe winkelopzet T-mobile een van de nieuwe T-mobile-shops in Rotterdam. De nieuwe shop levert alle bijkomende diensten die T-mobile in de afgelopen tijden heeft gepresenteerd. Bij deze nieuwe winkelopzet maakt ook een deel gebruik van de QR codes die terugvoeren naar productpagina’s, aanwezig in de mobiele website van T-mobile. T-mobile zette 3 maanden geleden in samenwerking met One Shoe mobile een pilot op, de inzet van mobile marketing. Het doel van deze pilot is om de cliënten van T-mobile-shops meer perceptie en kennis aan te reiken door deze applicatie van recente mobile marketingmethodes. Eveneens was het doel van T-mobile om met de applicatie van mobile marketing een overzicht te krijgen van de acties en interesses van consumenten die de T-mobile-shops bezoeken. Met de applicatie van Adbridge wordt een overzicht aangeboden over de interesse van de consumenten en de activiteiten binnen een T-mobile-shop.
One Shoe mobile bewerkstelligt mobiele website en heeft QR-reader gebrandmerkt voor T-mobile
door admin | nov 11, 2013 | Enterprise resource planning (ERP), Softwarematrix | 0 Reacties