Selecteer een pagina

Met de release van Workplace 3.1, breidt O3Spaces de mogelijkheden van Workplace verder uit, waarbij de focus ligt op het leveren van schaalbare document oplossingen.Naast de bekende samenwerking en document deel functionaliteit, is Workplace nu meer dan ooit uitgerust voor de ondersteuning van document processen. O3Spaces Workplace ondersteunt organisaties nu met document management, document verwerking en document generatie oplossingen die intuitief, robuust, schaalbaar en aanpasbaar zijn naar de wensen van de klant.

Nieuw in Workplace 3.1

Veel functies voor geavanceerde team productiviteit en informatie ontdekking zijn uitgebreid. Daarnaast is de Workplace Assistant lichter en sneller geworden. In de WPA is het nu ook mogelijk om specifieke file-types te koppelen aan uw favoriete desktop programma’s.Workplace biedt nu ook ondersteuning voor case & contract management en dossiers. Andere nieuwe functies zijn o.a.: De uitgebreide Custom Spacelets, het verbergen van de WPA taakbalk pictogram, de Studio repository browser – een sterke admin-tool.

Documentverwerking oplossingen

Scannen & Digitaliseren Voegt tijdbesparende, real-time scanning en digitaliseer functionaliteit toe aan de Workplace. Documenten worden direct opgeslagen en gelabeled in de Workplace.

E-mail ArchiveringE-mail Archivering integreert een van uw primaire communicatiemiddelen in het hart van uw organisatie. Het helpt u met het voldoen aan compliance-eisen voor uw organisatie en haar projecten en processen.

Regelgebaseerde DocumentverwerkingRegelgebaseerde Documentverwerking voegt automatische documentconversie en workflow functionaliteit toe aan de O3Spaces Enterprise repository. Op basis van timers en regelgebaseerde transformaties kunnen compliance, certificatie, contractbeheer en review-processen eenvoudig worden vormgegeven.

Sjabloonbeheer & DocumentgeneratieO3Spaces Sjabloonbeheer en Documentgeneratie verrijkt de Workplace met coherente functionaliteit voor documentsjablonen, documentgeneratie en huisstijl, geïntegreerd in het office-pakket van uw keuze. Het stelt u in staat de creatie, modificatie en verspreiding van documentsjablonen en uw huisstijl centraal te beheren.

O3Spaces Workplace 3.0, is beschikbaar in twee commerciële edities.

  • De Express Editie is een out-of-the-box oplossing voor documentbeheer en samenwerken voor afdelingen, werkgroepen en het MKB.
  • De Enterprise Editie is de schaalbare content management server bedoeld voor organisaties die een verfijnde oplossing voor documentbeheer zoeken die geschikt is om gericht primaire document-centrische processen te stroomlijnen.

Beide edities zijn beschikbaar als traditionele installaties ‘op locatie’ en als O3Spaces On-Demand dienst (SAAS).