Swiftpage, leverancier van geïntegreerde marketing en CRM oplossingen, heeft enkele social media mogelijkheden toegevoegd aan haar nieuwste Saleslogix softwareversie. De functies zijn beschikbaar als gratis add-on voor Saleslogix versie 8.1.
Als gebruikers getagd worden in berichten via social media zoals LinkedIn of Twitter, verschijnt een icoon van de desbetreffende website op de Social Timeline van Saleslogix versie 8.1. Gebruikers kunnen middels Saleslogix versie 8.1 een bepaalde periode op de tijdlijn selecteren voor meerdere details van elke post of groepsberichten.
Andere nieuwe functies van Saleslogix versie 8.1 omvatten Social Profiles en Social Buzz interfaces die gebruikers in staat stellen om de social media voorkeuren van bezoekers beter te begrijpen. Onderwerpen die de bezoekers vaak gebruiken worden in Saleslogix versie 8.1 automatisch toegevoegd aan de interactiegeschiedenis van de contacten. Gebruikers kunnen met Saleslogix versie 8.1 ervoor kiezen om social media interacties handmatig of automatisch toe te voegen aan de klantnotities, leads, kansen, takenlijsten, ondersteuning van tickets of featureaanvraaglijsten.
Social Buzz van Saleslogix versie 8.1 stelt gebruikers in staat om snel populaire onderwerpen op social mediakanalen te identificeren.
Gebruikers kunnen aangepaste tabbladen binnen social Buzz creëren voor het bijhouden van specifieke onderwerpen en identificeren van gesprekdeelnemers, berichten en datum/tijd van berichten.
Naast deze sociale functies omvat Saleslogix 8.1 verbeteringen ook Outlook-synchronisatie waarmee gebruikers toegang kunnen krijgen tot hun Saleslogix contacten, agenda’s en bibliotheekdocumenten vanuit Outlook via een nieuwe Outlook-werkbalk.