Selecteer een pagina

We hebben een nieuwe indeling voor lead categorieën die we de komende weken gaan doorvoeren bij alle klanten. Dit betekent dat u soms leads krijgt uit een andere groep, maar hetzelfde blijft betalen en dezelfde criteria houdt als voorheen.

Nieuwe indeling

  • A-lead: budget > € 100.000
  • B-lead: budget € 30.000 – 100.000
  • C-lead: budget € 10.000 – 29.999
  • D-lead: budget €5.000 – 9.999
  • E-lead: budget <€5.000

De nieuwe indeling is gemaakt op basis van budget dat beschikbaar is. De categorieën CRM werkte voorheen op gebruikers en HRM werkte op basis van medewerkers. We trekken dat nu recht om een uniforme strategie te hebben voor alle leads. Hieronder vindt u een overzicht van soorten software waarvoor we leads hebben

  • Auto ID Systems
  • Business Intelligence
  • Business Process Management
  • Content Management
  • Customer Relationship
  • Document Management
  • Enterprise Content Management
  • Enterprise Resource Planning
  • e-Procurement
  • Facility Management Systems
  • Financieel/Boekhouding/Administratie
  • Human Resource Management
  • Professional Service Automation
  • Recruitment Systems
  • RFID Systems
  • Supplier Relationship Management
  • Tijdregistratie / Planning
  • Transport Management
  • Warehouse Management

Aanvullende criteria

Wenst u een verdere verfijning van de te ontvangen leads, omdat u bijvoorbeeld een regionale- of branchefocus kent. Dan voegt u eenvoudig enkele filters toe aan de door u gewenste groep en categorie. De filters zijn geheel vrij om toe te voegen en te bedenken, maar onze klanten gebruiken al criteria als: postcodes, bik-codes, provincies, minimale budgetgrote, online/offline oplossing, koop/huur/asp/saas, wensen voor koppelvlakken, wel/niet open source, rechtsvormen, branches, concurrent users, gebruikers aantallen, aantal medewerkers, wel/niet aanbestedingen.

De kosten van filters zijn 10 euro per stuk. Deze komen op de basisprijs van een lead zoals genoemd in onze prijslijst. Dankzij de filters verbetert u de conversie door enkel voor die leads te betalen die ook echt passen bij uw onderneming, regio of branchefocus.

Indien de klant een systeem wil huren wordt het budget per gebruiker maal zesendertig maanden vermenigvuldigd met maximaal aantal gebruikers genomen als budget. Indien enkel jaarbudget bekend is vermenigvuldigen we dit keer drie om tot aanschafbudget te komen.

Voorbeeld verandering

Wanneer u bijvoorbeeld voorheen CRM-C leads kocht en bestonden uit leads met 1-5 medewerkers. Krijgt u bijvoorbeeld nu CRM C,D of E leads met een criteria nl. gebruikers 1-5. We hanteren dezelfde prijs zoals afgesproken is in de overeenkomst met u, dus we verhogen deze prijs niet.

Wanneer u bijvoorbeeld een DMS B lead afnam (budget 10.000-30.000 euro) dan heet deze nu een C lead. Maar inhoudelijk blijft de lead filtering verder gelijk, evenals de prijs.

Waarom de verandering?

In 2011 gaan we onze matching verder automatiseren zodat u online een lead profiel kunt opgeven. Door een staffel te kiezen (budget) i.p.v. drie (budget, medewerkers en gebruikers) maken we het eenvoudiger om een prijs te berekenen en zorgen we dat de belangrijkste criteria van een lead (hebben ze budget) de leidende criteria is.