CRMnext, een vervangbare cloud CRM software, introduceert geavanceerde verkoopbegeleidingsfunctionaliteit om het klantenverloop te verminderen en de verkoop op te voeren. Dit middels het opzetten van front-end-verkoopteams met toegang tot stapsgewijze informatie over de productverkoop op basis van de klantvragen en -profielen. Middels deze functionaliteit van CRMnext zullen bedrijven in staat zijn op efficiënte wijze belangrijke informatie met betrekking tot klanten op real-timebasis weer te geven. Hierdoor worden de verkoopagenten gemachtigd om weloverwogen beslissingen te nemen door middel van CRMnext. Middels de nieuwe CRMnext functionaliteit kunnen verkoopvertegenwoordigers klanten de beste producten bieden , de cyclustijd reduceren en winstverhoging boeken door effectieve cross-sell- en upsell.
Dankzij de smart verkoopbegeleidingsfunctionaliteit van CRMnext kunnen verkoopagenten gemakkelijk oproepscripts maken, waardoor een aantal vragen met hun bijbehorende antwoorden kunnen worden weergegeven om zodoende ervoor te zorgen dat er actuele informatie beschikbaar is. Deze CRMnext functionaliteit zorgt tevens voor een beter wintarief en met de “field mapping-functionaliteit” kunnen verkoopagenten efficiënt en automatisch details invullen in de CRMnext records.
Over CRMnext
CRMnext is een klantrelatiemanagementproductbedrijf met de focus op ultraschaalbare installaties. Het CRMnext team heeft bewezen dat zij CRM oplossingen kunnen leveren met een grote impact.