Talygen is van mening dat een nieuwe bulkmailtool voor zijn CRM software kan helpen om nieuwe leads te verkrijgen en de klantenretentie te verbeteren doordat verkopers zich minder hoeven te concentreren op e-mail en meer op strategische taken.
Talygen levert bedrijfssoftware waaronder software als een dienst (SaaS) applicaties voor projectmanagement en CRM. Dit bedrijf heeft een bulkmailfunctie toegevoegd aan zijn CRM software. De bulkmailtool maakt het voor bedrijven gemakkelijk om snel e-mails te verzenden naar grote groepen mensen en om het CRM proces te stroomlijnen.
Harold Saini, hoofdprogrammamanager van Talygen: “Gebruikers gaan zich nu minder concentreren op het steeds schrijven van dezelfde berichten. Ze kunnen met de nieuwe tool van de CRM module meer tijd besteden aan het vinden van leads, bouwen van relaties en genereren van omzet.”
De bulkmailtool werkt met de CRM module van Talygen. De tool, in combinatie met de CRM software, maakt het voor gebruikers mogelijk om:
- Nabehandelingsberichten in te stellen en te automatiseren
- E-mailsjablonen te zoeken en te vinden in de bibliotheek van Talygen
- Zelf E-mail sjablonen te creëren
- Bulk leads te importeren en exporteren
- Aantekeningen te maken over elke lead of klant
- Bestandtoevoegingen te uploaden
- Contacten te organiseren en te rangschikken.
Volgens Talygen kan de CRM module met de nieuwe tool gebruikt worden om meerdere leads te bereiken en snelle follow-ups te versturen zodat er meer leads gegenereerd worden. Het CRM systeem met de nieuwe bulkmailtool verbetert ook klantretentie doordat bedrijven updates, promoties en nieuwsbrieven kunnen verzenden.