Emakina richt een nieuw bedrijfsonderdeel op en Mark Stadhouders wordt in dienst genomen om te functioneren als hoofd van dit nieuwe onderdeel. Hiermee legt Emakina de basis voor CRM activiteiten, een tak van sport die binnen de organisatie moet uitgroeien tot een afdeling van substantiële omvang.
Directeur Geert Rietbergen gaf te kennen dat Emakina de voorbereidingen treft voor nog een nieuwe bedrijfstak. Met de hulp van Djon Kleine zal hiermee de basis gelegd worden voor performance-activiteiten.
Emakina/Direct is een organisatie die de ontwikkeling van DM-campagnes (online en print) verzorgt voor haar klanten, evenals bijbehorende mobiele diensten, websites, callcenterssupport, sms-berichten en gepersonaliseerde e-mails.
Over Emakina
Emakina levert volledig geïntegreerde communicatieprogramma’s die opvallend, relevant en uitgebreid zijn aan haar klanten. Momenteel voert dit bedrijf verschillende opdrachten uit die kenmerkend zijn voor deze geïntegreerde aanpak. Emakina is een echt “Digital Native Agency“. Hierdoor zijn ze in de juiste positie om creatieve, technisch vernieuwende en dynamische oplossingen te leveren. Vanwege een steeds groeiende concurrentie moeten marketingspecialisten van Emakina nieuwe strategieën ontwikkelen om toch iets speciaals te leveren.
Emakina heeft als doel om haar klanten te assisteren om meerwaarde te bieden aan hun doelgroepen. Om dit doel te verwezenlijken biedt Emakina ondermeer nieuwe online diensten, merkinhoud, unieke ervaringen.