Selecteer een pagina

Softwareleverancier Zoomio lanceert de Microsoft CRM Connector 4.0. Hiermee kan data uit het Microsoft CRM-systeem gekoppeld worden met het e-marketingplatform van Zoomio.
Zoomio lanceert MS CRM connector 4.0Met de connector kunnen campagne-specifieke gegevens zoals e-mail link-clicks en bounces automatisch terug gevoerd worden naar leads en contacts in het CRM van Microsoft. Ook is het mogelijk dat van de respons uit een e-marketing campagne automatisch taken in het Microsoft CRM worden aangemaakt. “De combinatie van Microsoft CRM en de Zoomio Campaigner biedt de MS CRM-gebruiker een compleet ander ROI plaatje”, aldus Ben van der Laan, managing director Zoomio Nederland, “In plaats van het terugverdienen van de investering middels optimalisatie van verkoopprocessen en centraliseren van data worden er vanaf dag 1 actief leads gegenereerd en daarmee omzet geboekt vanuit MS CRM.”
De integratie is ook mogelijk voor Microsoft CRM 3.0 door de Zoomio Connector Configuration Manager, aldus Rabia Zahir, CRM-specialist bij Zoomio: “Het maken van een integratie is altijd een momentopname. Een CRM-systeem staat niet stil en kort na oplevering ontstaat vaak al de behoefte tot aanpassen. Met de Zoomio Connector Configuration Manager kan de integratie eenvoudig worden opgezet, beheerd en aangepast. Op dezelfde manier is deze integratie ook beschikbaar voor MS CRM 3.0. Hardcoded (maatwerk-) koppelingen behoren hiermee tot het verleden en wijzigingen zijn eenvoudig door te voeren.”