Trillium Software, een bedrijf van Harte-Hanks, Inc, de toonaangevende leverancier van totale datakwaliteitoplossingen en Scribe Software, een gevestigde wereldwijde leverancier van oplossingen die gemakkelijk klantgegevens overal waar nodig kan brengen, hebben vandaag een wereldwijd bondgenootschap aangekondigd om klanten te helpen de voordelen van hun klantrelatiemanagement (CRM)-systemen via klantdataintegratie en datakwaliteitsdiensten te maximaliseren. Deze bedrijven zullen samenwerken om klanten in staat te stellen zakelijke kansen richting te geven alsook zorgen voor sterkere klantrelaties via volledige, nauwkeurige klantgegevens.
Lou Antonucci, vicepresident van de verkoopafdeling van Scribe Software zegt dat aklantgegevens de basis zijn voor alles en dat het cruciaal is om over een CRM-systeem te beschikken dat effectief klantgegevens samenbrengt en toegankelijk gemaakt. Maar ondanks het belang ervan blijkt uit een recent onderzoek dat slechts 16% van de bedrijven hun klantdatasystemen volledig integreert. Scribe Software levert al langer dan 15 jaar klantdataintegratieoplossingen en zij begrijpen daarom niet alleen het belang van integratie, maar ook de kwaliteit van de gegevens voor het welslagen van een CRM-systeem. De samenwerking met een leider als Trillium Software zorgt ervoor dat klanten vol vertrouwen hun datakwaliteitsproblemen aanpakken bij het maken van een accurate, enkelvoudige weergave van klantgegevens binnen hun CRM-systeem.
Integratie en kwaliteit van de gegevens zijn de sleutels tot het aangaan van data-uitdagingen en het maximaliseren van investeringen in CRM-systemen zoals Microsoft Dynamics CRM. Verkoop en marketingprofessionals evenals andere professionele gebruikers binnen een organisatie moeten vertrouwen hebben in de juistheid en de beschikbaarheid van hun klantgegevens voor het nemen van zakelijke beslissingen. Industrieanalisten zijn van mening dat slechte datakwaliteit een primaire reden is dat 40% van alle CRM-initiatieven de verwachte voordelen niet haalt. Onderliggende gegevensproblemen en onnauwkeurigheden vergooien maar liefst 70% van de tijd en het budget in gegevensverwerking voor CRM.
David Pietropaolo, vicepresident van wereldwijde samenwerkingen bij Trillium Software geeft aan dat zonder dat de gegevens juist zijn, zelfs de meest elementaire CRM-initiatieven kunnen resulteren in vertragingen en beperkt rendement op investeringen van bedrijven, waardoor de bedrijfsdoelen kunnen ontsporen. Betrouwbare gegevens zijn het fundament van slimmere zakelijke beslissingen. Zoals de gewenste datakwaliteitsoftware voor Microsoft Dynamics CRM, helpt het Trillium-softwaresysteem bedrijven en IT-managers geld besparen en zorgt ervoor dat gegevens geschikt zijn voor zakelijke doeleinden. En, samen met Scribe Software, wordt ervoor gezorgd dat de ter zaken doende cliëntgegevens geïntegreerd en gemakkelijk beschikbaar zijn; efficiënt en effectief binnen de gehele organisatie indien men deze nodig heeft.
Scribe brengt klantgegevens overal waar het nodig is zoals in de cloud, hybrideomgevingen en op premisse. Het onlangs verbeterde Scribe Online Platform maakt gebruik van een instinctmatige, visuele interface om integratie tussen systemen zoals CRM-marketingautomatisering en ondernemingsresourceplanning (ERP) gemakkelijker toegankelijk te maken, evenals het vrijmaken van waardevolle techniekmiddelen, snelheidssystemen implementatie en integratie en vermindering van de total cost of ownership (TCO).
Integratie voegt waarde toe aan informatiebeheer en toegang:
– Voor marketing – als marketingautomatiseringssystemen zijn geïntegreerd met Dynamics CRM, kunnen marketingspecialisten een betere omzet en vooruitzichten aantonen.
– Voor Financiën – het integreren van ERP-systemen met Dynamics CRM zorgt ervoor dat financiële prognoses worden gemaakt op basis van werkelijke gegevens uit het CRM-systeem, waardoor verbetering van de nauwkeurigheid en de tijdigheid van prognoses resulteert in meer vertrouwen in bedrijfszaken.
– Voor verkoop – Ensure Sales geeft een compleet overzicht van klanten, hun aankopen en dienstverleningsbehoeften.