Punchh heeft bekend gemaakt dat zijn mobiele CRM suit door QSR International is gekozen. QSR International is werkzaam in 15 landen in Latijns-Amerika en de Caraïben.
De samenwerking betekent dat Punchh voor het eerst een internationale mobiele CRM implementatie uitvoert. De internationale merken van QSR zijn onder meer Cinnabon, Teriyaki Experience, Quiznos, KFC en Smashburger.
De eerste 60 exemplaren van de mobiele CRM applicatie van Punchh zullen in het tweede kwartaal van 2014 beschikbaar zijn in het Spaans.
Jitendra Gupta, oprichter en CEO van Punchh: “Dit partnerschap is voor ons de eerste mobiele CRM implementatie en een kans om te werken met een ervaren ontwikkelaar. QSR International heeft een uitstekende naam op het gebied van ontwikkeling en het gebruik van snelle dienstrestaurantmerken in Latijns-Amerika en de Caraïben. Nu gaat dit bedrijf de mobiele CRM technologie van Punchh gebruiken om met klanten te converseren via hun mobiele apparaten. Ons doel is om hen te helpen grote toenames te realiseren in verkopen en winstgevendheid.”
De branchespecifieke CRM mobiele applicaties van Punchh stellen gebruikers in staat met hun klanten te converseren met loyaliteitsprogramma’s, reviews, verwijzingen, bestellingen, cadeaubonnen, betalingen, spellen en onderzoeken. Het cloudgebaseerde platform van Punchh kan geïntegreerd worden met het POS-systeem van een restaurant om gedetailleerde klantaankoopdata en relevante sociale media-activiteiten te verkrijgen. Door de individuele koopvoorkeuren en demografische data van klanten op te roepen, kunnen gebruikers van de mobiele CRM oplossing gerichte voorstellen doen bij hun klanten.
Richard Eisenberg, president van QSR, gaf aan dat het mobiele CRM platform van Punchh een belangrijk aspect is in zijn plannen om QSR snel te laten uitbreiden in Latijns-Amerika en de Caraïben.
Eisenberg: “In onze branche wordt er steeds meer gebruik gemaakt van mobiele apparaten. Dit is dus een significante kans voor ons om met onze klanten te converseren. We zijn enthousiast om gebruik te maken van het potentieel van het Punchh CRM platform om de verkopen en winstgevendheid van onze winkels omhoog te brengen.”