MicroStrategy Incorporated een toonaangevende wereldwijde leverancier van business intelligence (BI) software, gaf vandaag aan dat Aeroplan, Canada’s grootste coalitie loyaliteit programma is gestart met het MicroStrategie platform voor business intelligentie rapportage en analyses over hoe het begrijpelijk coalitie programma verbeterd kan worden. Aeroplan’s loyaliteitsprogramma dient zijn groeiende netwerk van 75 wereldklasse partners, representeert meer dan 150 merken in de financiële, verkoop en reissectoren.
MicroStrategie stelt het personeel van Aeroplan in staat om leden informatie te analyseren, verkooppatronen te volgen, profielen van trouwe leden te identificeren en om te verzekeren dat haar loyaliteitsprogramma nauw verbonden is met de voorkeur van leden. Aeroplan managers binnen verschillende bedrijfssectoren, waaronder marketing, partnerschap, financiën, leden services, analyses en naleving, vertrouwen op MicroStrategie’s uiterst visuele dashboards, scorekaarten en content-rijke rapporten om waardevolle inzichten te krijgen over zijn klanten. Aeroplan heeft MicroStrategie geselecteerd voor zijn gemakkelijk te gebruiken platform integratie en zijn ad hoc gebruiksvriendelijke dashboard mogelijkheden.
Michel Girard, Directeur Analyse bij Aeroplan zegt: “Grote hoeveelheden klantendata analyseren en er inzicht uit krijgen staat centraal in Aeroplans business. Wij maken en draaien een leidend coalitie loyaliteit programma met een aanbod van grote waarde voor onze partners, waaronder sommige van ’s werelds beste merken. MicroStrategie levert het verbeterde inzicht en analytische mogelijkheden die Aeroplan nodig heeft om snellere data gedreven keuzes te maken.”
Sanju Bansal, MicroStrategy Chief Operating Officer, zegt: “MicroStrategy is een erkend industriële leider in zijn mogelijkheid om grote data aan te kunnen en onze klanten hulp MicroStrategie voor snelle zoekprestaties voor de meest data-intensieve BI applicaties in de wereld. We zijn blij dat Aeroplan MicroStrategy zal gebruiken om klanten loyaliteit programma’s effectiever te begrijpen, marketing kansen te onthullen en inkomsten genereren met klantenrelaties.”
Aeroplan
Aeroplan, Canada’s hoofd coalitie loyaliteit programma, is in bezit van Groupe Aeroplan Inc. en doet zaken als Aimia, een wereldwijde leider in loyaliteitsmanagement. Aeroplan’s miljoenen leden verdienen Aeroplan Miles met zijn groeiend netwerk van meer dan 75-wereld-klasse partners, representeert meer dan 150 merken in de financiële, verkoop en reissectoren.
MicroStrategy
MicroStrategy werd in 1989 opgericht en is hoofd leverancier van enterprise software platforms voor business intelligence (BI), mobiele intelligentie, en sociale intelligentie applicaties. MicroStrategy’s BI platform stelt toonaangevende organisaties wereldwijd in staat om de grote hoeveelheden data die zijn opgeslagen in hun bedrijven te analyseren om betere business keuzes te maken. Bedrijven kiezen voor MicroStrategy BI om zijn gemakkelijk te gebruiken, verfijnde analyses en superieure data en gebruik schaalbaarheid. MicroStrategy’s mobiele intelligentie platform helpt bedrijven en organisaties om mobiele applicaties te maken, uit te voeren en te onderhouden over een scala van oplossingen door intelligentie, transacties en multimedia in te sluiten in applicaties. MicroStrategy’s sociale intelligentieplatform bestaat uit een aantal applicaties die bedrijven helpen om de kracht van sociale netwerken voor marketing en e-commerce te benutten en ook een suite van gratis klantvriendelijke applicaties die MicroStrategy’s enterprise technologie gebruiken. De MicroStrategy Cloud aanbieding combineert MicroStrategy en externe software, hardware en diensten om snelle, kosteneffectieve ontwikkeling van gehoste BI, mobiele en sociale applicaties mogelijk te maken.