Microsoft beschouwt de lancering van Microsoft Dynamics 2013 software tot de belangrijkste introductie van Dynamics CRM vanaf het moment dat zij hun online diensten hebben geïntroduceerd. Op 4 november 2013 was Microsoft gastheer van het Virtuele Globale Première evenement voor de Microsoft Dynamics 2013. Cliënten zijn vandaag de dag meer bevoegd en, zoals Forrester vaststelt in hun rapport, Competitive Strategy in het tijdperk van de klant.”Gemachtigde cliënten verstoren elke industrie; concurrerende barrières zoals productiekracht, distributiekracht en informatiecompetentie creëren geen concurrentievoordeel meer. In dit tijdperk van de cliënt is het enige duurzame concurrentievoordeel kennis van en betrokkenheid bij de cliënten.” Forrester raadt aan om ” klant-geobsedeerd,” te zijn en te investeren in vier belangrijke gebieden, namelijk reële tijd,bruikbare gegevensuitwisseling, ter zake doende ervaringen van klanten, verkoopinspanningen gebonden aan kopersgedrag, en content geleide marketing. Hier is de Microsoft Dynamics CRM 2013 software van toepassing. Het is het beste hulpmiddel voor het verwezenlijken van al het bovenstaande. Bij het virtuele,globale première-evenementheeft Microsoft verhalen gedeeld van bedrijven over de hele wereld die gebruik maken van deze software voor het opbouwen van hun merk en het leveren van unieke en impactvolle ervaringen aan de cliënten. MIG & Co is een professioneel adviesbureau dat is gespecialiseerd in de implementatie van business-management software-oplossingen, waaronder Microsoft Dynamics GP, SL en CRM. Zij automatiseren bedrijfsprocessen om ervoor te zorgen dat hun cliënten efficiënter werken.
Microsoft Dynamics CRM 2013 Virtuele Globale Première evenement
door admin | feb 19, 2014 | Customer relationship management (CRM), Softwarematrix | 0 Reacties