De nieuwe Veeva CRM Engage maakt online klantinteracties overal, altijd en op elk apparaat mogelijk.
Veeva Systems introduceert Veeva CRM Engage, een cloud gebaseerde applicatie die levenswetenschapsorganisaties in staat stelt om via het internet middels mobiele apparaten te communiceren met gezondheidszorgprofessionals (HCPs). CRM Engage voegt een online kanaal toe aan de commerciële suite van Veeva. Met deze toevoeging van CRM Engage worden ook face-to-face-, telefoon- en e-mailklantinteracties voor eendrachtige meerdere kanaalcommunicaties mogelijk gemaakt. Levenswetenschapsorganisaties kunnen de face-to-face CRM diensten bovendien uitbreiden.
Eric Newmark, programmadirecteur van Business Systems Strategieën voor IDC Health Insights: “Hedendaagse artsen hebben geen tijd te verliezen en zijn niet meer geïnteresseerd in generieke, statische, eenzijdige interacties. Ze verwachten informatie die is aangepast aan de hand van hun specifieke behoeften en willen antwoorden wanneer, waar en hoe zij deze vereisen. De meest progressieve levenswetenschapsorganisaties behartigen deze behoefte door online mogelijkheden toe te voegen aan hun producten.”
Een integraal deel van de commerciële suite van Veeva CRM maakt het mogelijk dat online interacties samen werken met alle andere kanalen. Hierdoor biedt Veeva CRM Engage te allen tijde de beste klantervaring op mobiele apparaten. Het nieuwe CRM systeem slaat ook alle web activiteiten op in Veeva CRM voor verdere analyse. Hierdoor kunnen bedrijven continue digitale content aanpassen om arts-voorkeuren te accommoderen.