MCH+, ontwikkelaar van softwaresystemen op gebied van planning en tijdregistratie voor ambulant personeel in de zorgsector, maakt vanaf heden deel uit van het Duitse bedrijf PCMS.helpLine Software Group. De helpLine software is al ruim 16 jaar op de markt en wordt momenteel gebruikt door meer dan 500 bedrijven in diverse branches ter ondersteuning en automatisering van hun in- en externe dienstverlening.
Hereward Burgers, mede-oprichter en managing partner van MCH+: “Met ons belangrijkste product, Careware+, zijn we zeer succesvol geweest in het automatiseren en organiseren van de planning en tijdregistratie voor 15.000 medewerkers in de ambulante sector. Ongeveer 10.000 van hen maken ook gebruik van onze smartphone apps om hun dagelijkse werk eenvoudiger, aangenamer en nauwkeuriger uit te voeren. Echter, goede service is meer dan alleen de nauwkeurige inzet van personeel. Goede serviceverlening is ook het perfect stroomlijnen van alle interne en externe processen. Als onderdeel van de PMCS.helpLine Software Group kunnen wij onze huidige klanten een nog groter en vooral ‘ontzorgend’ totaalpakket aanbieden.”
Sterke positie in gezondheidszorg
MCH+ heeft tegenwoordig een vooraanstaande positie in de gezondheidszorg: thuiszorg, jeugdgezondheidszorg, (huishoudelijke) verzorging en de medische laboratoria. Tot de klantenkring van MCH+ behoren zorgverleners zoals thuiszorgorganisatie Vérian, het medisch lab van de Isala klinieken en GGD West-Brabant. Door de bewezen deskundigheid van PMCS.helpLine Software in bijna alle sectoren kan MCH+ nu ook passende oplossingen bieden voor sectoren buiten de zorg zoals service engineers.
Enterprise Service Planning
Dirk K. Martin, managing partner bij PMCS.helpLine Software Group: “Tegenwoordig zie je dat optimale dienstverlening sterk bijdraagt aan een succesvol bedrijf en bovendien een grote invloef heeft op de klanttevredenheid. Maar tot nu toe was er geen oplossing op de markt die alle serviceprocessen van een organisatie helemaal ondersteunt. Daarom past MCH+ met haar unieke technologiemix van planautomaten, mobiele apps en cloud computing goed bij onze visie voor aanbieder van een end-to-end softwareoplossing voor alle aspecten van een dienstverlening. Wij noemen dit Enterprise Service Planning. Dit houdt alles in: vanaf de klantvraag, de uitvoering van de opdracht door een service engineer of zorgverlener , tot aan het voorbereiden van de factuur voor de cliënt.”