Systony introduceert Maximizer CRM 10.5 op de Nederlandse markt. Deze nieuwe versie vult het crm-pakket van Maximizer Software aan met MaxMobile, een set oplossingen voor mobiele apparatuur. Met Maximizer CRM 10.5 krijgen ondernemers, verkoopadviseurs en serviceorganisaties beschikking over een volledige crm-oplossing die direct toegankelijk is vanaf smartphones en pda’s.
Maximizer is volgens Systony de enige crm-leverancier die de meeste directe toegangsmogelijkheden biedt voor de informatie van (potentiële) klanten op meerdere mobiele platformen, inclusief de BlackBerry 8000-Serie, Pearl, Curve en Bold, en Apple iPhone. De verbeteringen in Maximizer CRM 10.5 zijn speciaal ontworpen om directe interactie met klanten te ondersteunen. Dit kan op kantoor, maar ook onderweg.
Met Maximizer Mobile CRM 10.5 kunnen verkoopadviseurs, serviceorganisaties en account managers overal werken, dankzij mobiele toegang tot onder meer een online databank met bedrijfs- en verkoopinformatie. Ook krijgen zij met één druk op de knop toegang tot routekaarten en -beschrijvingen. Versie 10.5 biedt daarnaast verregaande functionaliteit voor de nieuwste BlackBerry smartphones, inclusief een verbeterde gebruikersinterface en integratie met het adresboek en de telefoonmodules van BlackBerry.
Naast verbeterde draadloze integratie, biedt Maximizer CRM 10.5 toegang tot internet vanuit de applicatie op het mobiele apparaat. Daarmee kunnen gebruikers de klantinformatie op hun mobiele apparaten synchroniseren met hun bedrijfssystemen. Dit stelt hen in staat om vanaf de webbrowser op het mobiele apparaat dieper door te dringen in specifieke klantenbestanden of om zoekopdrachten uit te breiden.