Selecteer een pagina

Systony, leverancier en implementatiespecialist van Customer Relationship Management oplossingen, maakt recentelijk de beschikbaarheid bekend van Maximizer CRM 11 op de Nederlandse markt. Deze nieuwste versie biedt nieuwe features en noviteiten binnen de Windows, Web en Smartphone interfaces. Met Maximizer CRM 11 krijgen ondernemers, verkoopadviseurs, marketingmedewerkers en serviceorganisaties beschikking over een volledige CRM-oplossing die door haar intuïtieve interface zeer eenvoudig in gebruik is.

Maximizer is de enige CRM-leverancier die de meeste directe toegangsmogelijkheden biedt voor de informatie van (potentiële) klanten op alle nieuwe BlackBerry toestellen. De verbeteringen in Maximizer CRM 11 zijn speciaal ontworpen om directe interactie met klanten te ondersteunen. Dit kan op kantoor, maar ook onderweg, wat een belangrijke aanjager is voor het werven, bedienen en behouden van klanten.

“In de huidige economie is goede klantenservice van levensbelang voor ondernemers,” zegt Martijn Rijnders van Systony. “Bedrijven willen de communicatie met bestaande en potentiële klanten verbeteren, maar zoeken daarbij vanzelfsprekend het optimale rendement op investeringen. Maximizer CRM 11 is het antwoord op beide vraagstukken. Met MaxMobile in versie 11 biedt Maximizer organisaties nu een oplossing die ook onderweg real-time inzicht geeft in hun klantenbestand. Dat zorgt voor betere interactie met bestaande en potentiële klanten en legt de basis voor hechtere klantrelaties.”