Selecteer een pagina

Systony introduceert Maximizer CRM 10.5 Freedom op de Nederlandse markt. Maximizer CRM 10.5 Freedom voor BlackBerry is speciaal ontwikkeld voor toegang tot belangrijke klanten- en verkoopinformatie vanaf de BlackBerry smartphone. De CRM-oplossing brengt MKB-bedrijven een stap dichter bij het nog mobieler maken van het verkoopteam door hen uitsluitend uit te rusten met smartphones.
Maximizer CRM 10.5 Freedom geeft real-time toegang tot business intelligence (BI)-gegevens via een mobiel dashboard. Hiermee kunnen ondernemers en managers onderweg de prestaties van de verkopers en dienstverleners controleren vanaf hun smartphone. IT-beheerders installeren deze nieuwe versie in één stap op de smartphone van eindgebruikers, die hierdoor de beschikking krijgen over draadloos, mobiele CRM. Maximizer CRM 10.5 Freedom is nu ook beschikbaar voor de Storm, de eerste BlackBerry smartphone van Research in Motion (RIM) met een touch screen. Andere nieuwe functies zijn onder meer eenvoudige e-mailintegratie tussen de BlackBerry en Maximizer Mobile CRM.

Martijn Rijnders, directeur van Systony: “Versie 10.5 van Maximizer CRM Freedom helpt de buitendienst met altijd bereikbaar en up to date te zijn. Maar het brengt ook voordelen voor IT-beheerders, omdat het de werkdruk aanzienlijk vermindert en de operationele kosten voor mobiel CRM-gebruik flink verlaagt.”