Matrix Solutions, de belangrijke leverancier van media CRM en verkoopintelligentiesoftware, heeft onlangs aangekondigd dat de Pittsburgh Post-Gazette hun CRM en verkoopintelligentieplatform heeft geselecteerd en geïmplementeerd. Sinds meer dan 2 eeuwen heeft Post-Gazette de Gemeenschap Pittsburgh, haar lezers en adverteerders gediend als onmisbare bron van nieuws, reclame en informatie. Het is grootste krant van West-Pennsylvania en post-gazette.com is de meest bezochte website van de regio. Uitvoering van de webgebaseerde CRM en het verkoopintelligentiesysteem heeft Pittsburgh Post-Gazette in staat gesteld middels een efficiëntere workflow te profiteren.
Steve Posti, Research Manager bij Pittsburgh Post-Gazette, gaf te kennen dat het bedrijf opzoek was naar een CRM en verkoopintelligentiesysteem voor het effectief beheren van hun rekeningen en gegevens. Bovendien is het bedrijf erg dankbaar voor het efficiënt en zeer klantgerichte team van Matrix Solutions dat ervoor heeft gezorgd dat de implementatie een gemakkelijke overgang voor het bedrijf is geweest.
Het platform van Matrix Solutions zal een volledige klantrelatiemanagement (CRM) functionaliteit voor de Pittsburgh Post-Gazette bieden, terwijl tegelijkertijd de krachtige verkoopintelligentie een sleutelrol speelt bij het beheer van zaken. Een van de voordelen van het gebruik van de Matrix is de unieke mogelijkheid van systemen om overtollige gegevens te verwijderen en afhankelijkheden te minimaliseren voor nauwkeurige modellen en voorspellingen.
DJ Cavanaugh, CEO, Matrix Solutions gaf aan er enthousiast over te zijn om Pittsburgh Post-Gazette te voorzien van een oplossing die hen in staat stelt over betrouwbaardere gegevens te beschikken.