Selecteer een pagina

PCA Mobile introduceerde recentelijk Marlin. Een geavanceerd digitaal planbord gericht op ondersteuning van field- service- management- processen.

PCA Mobile automatiseert zowel volledige serviceprocessen vanaf intake tot aan facturatie en rapportage als facetten van dat proces. Daarbij worden modules (afzonderlijk) ingezet. In combinatie met NeMO verzorgt Marlin het proces vanaf plannen en toewijzen van een werkopdracht tot en met het mobiel registreren van uren, materialen en kilometers en de terugkoppeling van de opdrachtstatus.

In aanvulling op Marlin voert PCA Mobile eveneens Marlin Plus. Marlin Plus maakt het mogelijk om werkopdrachten op basis van vooraf ingegeven logica en op basis van bijvoorbeeld servicecontracten automatisch doordacht te plannen en toe te wijzen.

Marlin kent drie componenten:

  • Eén component waarin de stamgegevens worden beheerd (vaklieden, planners, rechten) en waarin functionele rollen (roosters, specialismen) worden vastgelegd;
  • Een intelligent planningspakket voor het genereren van optimale planningsvoorstellen;
  • Standaard interfaces voor een koppeling met een service- management- systeem of Back- Offices- systeem voor het kunnen ontvangen en versturen van planningsgegevens en terugkoppeling daarop.

Bron: HRM