Marketo, een leverancier van Revenue Performance Management (RPM) oplossingen, kondigde onlangs aan dat het gaat integreren met Citrix GoToWebinar, een oplossing voor makkelijke, doe-het-zelf en efficiënte webinars. De naadloze integratie, zoals Marketo het noemt, maakt het voor haar klanten mogelijk om het hele event lead management proces te stroomlijnen, en zodoende grotere bezoekersaantallen aan te trekken, meer event leads te converteren naar daadwerkelijke verkopen en de marketing ROI van elk event een boost te geven. Met deze integratie verwacht Marketo dat managers meer tijd kunnen spenderen aan het maximaliseren van de ontvangsten door hun gehele marketing programma, en zich meer bezig kunnen houden met bottom-line groei.
‘Marketo’s vergaande integratie met Citrix’s GoToWebinar is een voorbeeld van onze toewijding aan het steunen van onze klanten omdat zij op zoek zijn naar de grootst mogelijke efficiëntie in het uitvoeren van online events, wat een groot deel van het marketingbudget representeert’, zei John Gibbon, vicepresident van product management bij Marketo. ‘Het uitbreiden van Marketo’s oplossing partnerships is één van de grootste prioriteiten. Of het nou gaat om event management, ERP, CRM of social business technologieën, onze integratie innovaties geven de zekerheid dat onze klanten zo veel mogelijk profiteren van hun marketinguitgaven.’
Cailin Pitcher, die als product line director bij Citrix, legt de voordelen van GoToWebinar nog even uit: ‘Onze gebruikers vertrouwen er op dat GoToWebinar om effectieve webinars te leveren en hun marketing- en zakelijke doeleinden te bereiken. Door de mogelijkheid om makkelijk met onze webinar oplossing te integreren bieden wij onze partners een manier om het naadloos te integreren in hun bestaande businesstools, en daarom tijd te besparen en maximale resultaten te behalen.’