Selecteer een pagina

Het creëren én behouden van goede klantrelaties is van essentieel belang voor uw bedrijf. Doorslaggevend is hierbij de mogelijkheid om snel in te kunnen spelen op de behoeften en verwachtingen van uw (potentiële) klanten. Met Logicworks CRM bent u in staat de processen rondom uw relatiebeheer, marketing, verkoop en klantenservice te stroomlijnen en zorgt dat klantgegevens vanuit één centraal punt beschikbaar zijn. Hierdoor bent u in staat uw relaties beter te begrijpen en in te spelen op hun behoeften. 

Logicworks CRM is speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote ondernemingen en is een gebruiksvriendelijke, flexibele en betaalbare CRM oplossing. De software is snel te implementeren, laat zich op eenvoudige wijze aanpassen aan uw organisatie en is volledig te integreren met uw bestaande informatiesystemen. Door de op Microsoft Office gebaseerde gebruikersinterface bent u er van verzekerd dat iedereen snel aan de slag kan met Logicworks CRM.

Logicworks CRM Edities

  • Logicworks CRM Standaard Editie

Deze editie is een geschikte CRM-oplossing voor zowel starters als kleine ondernemingen, die op efficiënte wijze hun relaties willen beheren. Het beschikt over alle benodigde functionaliteit voor een effectief relatiebeheer en activiteitenbeheer. Standaard biedt het ondersteuning voor het vastleggen van uw relatiegegevens, contactmomenten, correspondentie, het maken van gedetailleerde selecties, uitvoeren van direct mail acties, Microsoft Office (Word, Excel en Outlook) integratie en beheer van uw verkooptrajecten. Met de ingebouwde Designers zijn invoerschermen op eenvoudige wijze zelf aan te passen en kunnen extra overzichten en rapportages worden gedefinieerd.

  • Logicworks CRM Professional Editie

Door de geboden ondersteuning voor zowel SQL Server als MySQL is de Professional Editie een aantrekkelijk alternatief voor ondernemingen met veel relaties of meer dan 5 gebruikers. De extra functionaliteit ten opzichte van de Standaard Editie bestaat onder andere uit een project administratie, prijsafspraken, definiëren van eigen grafische analyses, Microsoft Outlook synchronisatie, een ontdubbelfunctie en import/export wizards.

  • Logicworks CRM Enterprise Editie

Ondernemingen waar klantenservice en contractbeheer een belangrijke rol speelt kunnen kiezen voor de meest uitgebreide Logicworks CRM editie. De Enterprise Editie biedt naast Contractbeheer en Incidentregistratie ondersteuning voor bulkupdates, het beheer van verkoopdocumentatie, geautomatiseerde jobs, vrij instelbare controle op dubbele invoer en de ontwikkeling van eigen actiemenu’s.

Waarom Logicworks CRM?

  • Gebruiksgemak en eenvoudige installatie

De gebruikersinterface van Logicworks CRM is gebaseerd op de voor veel gebruikers bekende Microsoft Office. De inleertijd is hierdoor beperkt, zodat gebruikers snel aan de slag kunnen met Logicworks CRM. Door de integratie van de diverse modules kunnen gebruikers informatie met elkaar delen en ontstaat een compleet beeld van uw klanten en relaties.

  • Open, aanpasbaar en uitbreidbaar

Door standaard software in te zetten in plaats van maatwerk applicaties kunnen bedrijven veel geld besparen. Ieder bedrijf heeft echter zijn eigen unieke kenmerken en wensen, zodat de standaard software wel uitbreidbaar en aanpasbaar moet zijn. Met de ingebouwde Designers is Logicworks CRM zonder inzet van externe consultants volledig aan te passen aan de specifieke behoeften en wensen van uw organisatie. Zo bepaalt u bijvoorbeeld zelf welke gegevens in de schermen worden getoond en in welke volgorde deze (moeten) worden ingevuld.

Het is niet alleen mogelijk om zelf de inrichting te bepalen, maar Logicworks CRM kan ook worden uitgebreid met zelf ontwikkelde componenten en maatwerk. Deze uitbreidingen kunnen onzichtbaar worden geïntegreerd in de applicatie of via extra menuopties beschikbaar worden gesteld aan de gebruikers. De uitgebreide integratiemogelijkheden zorgen ervoor dat Logicworks CRM probleemloos kan samenwerken met bestaande financiële en logistieke applicaties en uw webwinkel.

  • Schaalbaar

Een startende ondernemer heeft andere behoeften en stelt andere eisen aan een CRM-oplossing dan een onderneming met enkele honderden werknemers. Logicworks CRM wordt daarom geleverd in een drietal uitvoeringen: Standaard, Professional en Enterprise. Al naar gelang de behoeften kan probleemloos worden overgestapt naar een meer uitgebreide Editie van Logicworks CRM.

Voor de gegevensopslag ondersteunt Logicworks CRM zowel Microsoft Access, SQL Server als MySQL. Afhankelijk van de omvang van uw organisatie en beschikbare kennis maakt u zelf uw keuze voor de meest geschikte database.

Bronnen: CRMcentraal & LogicWorks CRM.