Logical Operations liet weten dat het een samenwerking aangaat met Zoho, de leidende cloud gebaseerde bedrijfsapplicatieleverancier. Deze samenwerking gaan de softwarebedrijven aan om een klaslokaal-gebaseerde trainingscurriculum te bieden voor het klantrelatiemanagement (CRM) systeem van Zoho. De cloud gebaseerde CRM software van Zoho helpt bedrijven om hun klantrelaties beter te managen door organisatie-gerichte verkoop- en marketingfuncties te stroomlijnen in een enkel systeem dat vanuit elke locatie en op elk tijdstip toegankelijk is.
Meer dan 50.000 bedrijven maken momenteel gebruik van Zoho CRM om hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten te automatiseren en efficiëntie te verbeteren. Logical Operations en Zoho werken samen om Zoho CRM gebruikers te voorzien van een instructeur-geleide trainingsoplossing die hen zal voorzien van de kennis en skills om productiever te zijn wanneer zij Zoho CRM gebruiken. De gebruiker en administrator cursussen van Zoho CRM zijn vanaf juni 2014 beschikbaar bij Logical Operations en worden geleverd op het CHOICE digitale leerplatform. Dit zorgt ervoor dat studenten rechtstreeks toegang hebben tot krachtige digitale leertools voor, tijdens en na de les om hen te helpen de CRM software ook buiten het klaslokaal te gebruiken.
Bill Rosenthal, CEO van Logical Operations: “We zijn enthousiast om met Zoho samen te werken om ons groeiende CRM portfolio uit te breiden. Een CRM systeem is een zeer waardevolle tool voor bedrijven van elke grootte en Zoho CRM helpt duizenden kleine bedrijven om klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken. We zijn zeer blij om gebruikers van Zoho CRM te voorzien van een gespecialiseerde experttrainingscurriculum dat hen zal helpen efficiënter en succesvoller te zijn bij het werken. Dit zal resulteren in meer succes voor hun bedrijf.”