Audax houdt zich als veelzijdig concern bezig met het uitgeven, verspreiden en retailen van media- en aanverwante producten. Als belangrijke speler in het Nederlandse medialandschap is een duidelijk beeld over personeel en werkzaamheden naar de klant toe van groot belang. “De klant is de belangrijkste persoon in het bedrijf” aldus CEO Carel Bikkers.
Vandaar ISM eCompany is ingeschakeld om de website te vernieuwen en zo visueel en inhoudelijk een completer en duidelijker beeld te creëren. De website van Audax is persoonlijker gemaakt zodat personeel en productlijn een duidelijke indruk achter laten.
ISM eCompany realiseerde op basis van het nieuwe ‘SANA Sites’ de website van Audax. Deze maakt het onder andere mogelijk om geheel zelfstandig en eenvoudig de Flash-banners aan te passen, zonder tussenkomst van een developer. Bovendien kan de complete navigatiestructuur zelf worden beheerd en is de website standaard voorzien van een zoekmachinevriendelijke URL.
Nieuwsberichten en andere items kunnen gepubliceerd worden op verschillende channels. Dit alles bedient zich in de nieuwe gebruiksvriendelijke interface, die positieve reacties ontvangt van de eerste gebruikers.
Guilty People, de creatieve dochteronderneming van ISM, realiseerde het interaction en grafisch design van de website. Met name de gebruiksvriendelijkheid, overzichtelijkheid en het menselijke aspect van de website is door Audax zeer positief ontvangen. Eerder verzorgde ISM eCompany de webshop van Ako, onderdeel van Audax.