Automatic Data Processing Inc, het bedrijf bekend om zijn payroll diensten, doet zijn best om een concrete leverancier van human resources software en diensten voor grote organisaties te worden.
Het bedrijf onthulde een nieuw product genaamd ADP Vantage HCM. ADP officials portretteren de lancering als een “big bet” ontworpen om het bedrijf te verplaatsen uit de traditionele back-office rol naar een centrale positie op de human capital management markt.
Het bedrijf zegt: “With the launch of ADP Vantage HCM, ADP is mobilizing its resources to help clients who want to simplify and consolidate HR technologies and services across their enterprise to achieve a lower cost, more compliant, and more effective HR function.”
Het product van 18-maanden van onderzoek en ontwikkeling inspanning, Vantage is ontwikkeld om een geïntegreerde set van applicaties en diensten met betrekking tot HR-administratie, payroll, arbeidsvoorwaarden, talent management, en de tijd-en aanwezigheidsregistratie te bieden. Een van de voordelen van het pakket zijn lagere kosten door middel van een mix van uitbestede administratieve diensten en cloud-technologieën, die verwijzen naar computing resources toegankelijk op het internet.
ADP zegt ook dat Vantage grote bedrijven zal helpen om medewerkers tevredenheid van de en het behoud door de gemakkelijke toegang tot HR-gegevens en-processen te verbeteren, zowel klanten krachtige medewerkers analytics te geven om zakelijke beslissingen te begeleiden.
ADP komt binnen een overvolle markt. HR-software verkoop gaan naar verwachtingen sterk groeien in de komende jaren, omdat bedrijven hun medewerkers en software systemen effectiever proberen te beheren.
ADP’s Nieuwe Vantage product probeert te proviteren van elke van trend. Bijvoorbeeld, ADP zegt dat medewerkers en managers toegang hebben tot informatie via meerdere apparaten; smartphones, tablets, laptops of pc’s.
Hoewel ADP zegt dat bedrijven blij zijn met het idee om al hun HR-processen onder het dak van een verkoper te hebben, is niet iedereen daar zo zeker van.
Bobby Yazdani, CEO van Saba zegt dat bedrijven meer gericht zijn op strategische human capital management issues zoals leren, en wijze bedrijven zullen die zaken behandelen zonder rekening te houden hoe ze hun in hun loonstrookjes afgeven.
Yazdani zegt; “Anything that’s attached to payroll and benefits is nonstrategic, that’s not the problem.”