Customer relationship management (CRM) heeft een lange weg afgelegd om te komen tot de hedendaagse aangeboden CRMsoftware. 2 belangrijke CRM software leveranciers hebben een aanzet gedaan om een inteligente CRM software te creëren. De leveranciers in Redmond onthulden een nieuwe set van functionaliteiten in Microsoft Dynamics CRM software 2013. In het volgende kwartaal kunnen verbeteringen worden verwacht gericht op marketingcampagneanagement, klantenservice en sociaal luisteren, en deze hebben tot doel om organisaties te helpen verbeteren bij de interactie, potentiële kopers met producten en diensten in contact brengen en lopende relaties met cliënten te koesteren. De leverancier heeft de Microsoft Dynamics Marketing , de automatiseringstechniek voorheen bekend als MarketingPilot, toegevoegd in de Dynamics CRM software met functies zoals een visuele campagne-ontwerper, bijgewerkt met lead management en scoringsmogelijkheden, schaalbare e-mailmarketingtools en verbeterde marketing-analytics. De mogelijkheden zullen worden aangeboden in 35 sectoren en 10 talen. Microsoft heeft toegevoegd de Microsoft Social Listening, waarmee organisaties proberen het gevoel te meten via sociale kanalen en die te analyseren en te handelen op marktinformatie uit gesprekken op sociale media. Dit software zal aangeboden worden in de Microsoft Dynamics CRM software Online professionele licenties zonder extra kosten; on-premise klanten kunnen volgens de leverancier Microsoft Social Listening voor marginale kosten aanschaffen.
Het verhogen van de CRM- bar door verschillende benaderingen
door admin | sep 16, 2014 | Customer relationship management (CRM), ICT, Tips | 0 Reacties